Friday, June 24, 2011

IngAt duEt saPe tu

BismillahirraHmanirrahim..



phiuhh!~ penat berperang mulut aka menaip pekataan di laptop gara-gara BTN, huhu.. Walaubagaimanapun, ade satu mende yang saya nak kongsi dengan sume,

kredit to my friend, cek Nurul Efa, yang sudi memberi input ini:





nampak ke tulisannye?maaf ye kalo x nampak, saya sudah Zoom, baik punye untuk tatapan sume, ececeh!

ye, the moral is:


saya selaku  anak bangsa  seharusnya, lagi-lagilah beringat, duit pinjaman ke, duit biasiswa ke yang diberikan kepada kita adalah hasil titik peluh rakyat jelata Malaysia ini. Seharusnya dibelanjakan ke arah yang sepatutnya, dan seharusnya diganti semula dengan memerah keringat kembali untuk anak bangsa negara ini.

Jika saya ada peluang itu, insyaAllah saya pasti buat!





tima kaseh rakyat Malaysia

^______^

No comments: