Thursday, May 20, 2010

cinta antara KAU,AKU dan DIA..

=)
pembuka tirai dgn senyuman seribu kali senyuman..cinta antara KAU,AKU dan DIA..suke sgt lagu ni..cite adamaya..hehe..best sgt..serba sedikit..mengubt ati ini..
semenjak kau hadr dlm idupku..
tiada lagi keresahan..
kau menyenhtuh pintu ati ku..
tanpa sedari aku izinkan..
kau yg pernh mencinta..
kau yg mmberi rasa..
kau yg ilhamkn bahagia hgga aku terase indah..
maaf jika ku x sempurna..
jika bahagia krg menjelma.
bila keyakinan dtg melanda..
kasih dsambut dgn kejujuran..
mencintai dirimu..
merindui dirimu..
memiliki dirimu hgga akhr hayat bersama kmu...
kau yg pernh mencinta..
kau yg memberi rasa..
kau yg ilham kan bahagia..
hgga aku rasa indah..
kau yg pernh mencinta..
hgga aku rasa indah..


i wish i could be very fine..harap sgt dpt sembuh dr kelukaan ini..ya rabbi..kuatknla ati ku ini..tiaada lagi tempt aku mengadu..tiada yg taw isi hati ku..moge ade yg terbaik buat diri ku ats kejadian ini..ku memohon ya Rab..bantula hamba mu ini..=((

No comments: