Tuesday, June 1, 2010

Sepi KUNtuMan MawaR Merah..

Berulang kali kumencuba
Memujuk hati
Lupakan semua
Kenangan...

Namun mimpi bertemu lagi
Di saat engkau
Tiada di sisi...

Ku berpegang pada janji
Tercipta ... antara kita dulu
Hilangmu tiada berganti
Biarlah ... begini

Ku belayar di lautan
Tidak bertepian
Sesekali disedarkan
Ombak yang mendatang
Aku seperti hilang
Punca arah dan ... tujuan

Aku puisikan namamu
Bersama rindu
Di dalam sendu ...

waa..x sangka aku peminat ella..ntah cm mne..rase lagu ni..bes..hehe..
mgkin senada dgn jiwa ku ini..
emm..moge hati ini cpat sembuh ye syg..
pasti ada hikmah dsebalik sume ni..mgkin ada yg lbh baik menanti buat diriku..
kalo aku x ckup kuat..sume ni x dtimpakan kpd ku..
alhamdulillah..aku masih bwh naunganNya..
moga dgn ujian ni..buat aku lbh beringt..berwaspada..
sesungguhnya..cinta pada Ilahi menjanjikan kemanisan yg berpnjangan..
itulah yg terbaik sume makhluknya..
mie akn cube trima ini..

hepy wif ur life dear..(^_^)

No comments: