Sunday, November 7, 2010

RiNdu Yg MembARA=)

hahaha..kalo skli dgr mesti cm lain kan..hihi..tap hakikatnye rindu dgn cik mi ngn opah tetibe pas solat tadi ha..huhu..sebak rsenye smpai menitis ayo mate hahaha.. terase sedih bile mengenangkn kegigihan mereka mnjaga ku..tnpa dsedari aku byk hidup dgn mereka berbnding dgn mak dan apak ku..huhu.. dr kecik..lahir kat hospital taiping..dah membesa dgn opah ngn cik mi..cik mi ckp..tiap kali ye nk g keje..mesti aku teriak bgai nk rak..satu tamn rakyat dgr..hahahah..adoii..mase aku nanis x henti selame 6 bulan..opah la dok junjung beg bersma mama dok cri bomoh nk ubat aku..smpai la jumpe bomoh yg ke-9, brulah nanis beransur kurg,, byk lagi la..huhu..


smpai la aku form 4..aku pindh dok dgn dorg..cik mi dtg lawat aku kat teknik tiap mggu kot..makanan jgn ckp la..hahaha..berkoyan2..hahaha..mgkin sebb tu aku bertmbh gmok..hihhii.. i love that ..=)

time nk masuk matrik pon..opah ngn cik mi yg hanta gak..dgn apak..huhuhu..mang lain plak tnpa mama..tap mereka berdua ibarat mggntikan ibuku d kejauhan..huhu,apo nk buek..suke lagi pilih jauh2 tmpat blaja..huhu.. yg mang x boleh lupe smpai skrg..petame kali tgk cik mi tahan air mate smpai merah mate mase nk hantar aku kat matrik..risau gaknye..x pnh berjauhna yg paling jauh dgn deme..kedah-----gerik..eh slh...changlun----gerik..jauh gak lah..hihi..lekas2 die suh aku g dewan..kantoi..cik mi nanis..heheh..

sesungguhnye pengorbanan mereka berdua utk besarkn aku sedkt sebyk buat aku sedar..bukn sikit2...tersgt la besar..yg..masih ada..dan sentiasa ada insan yg menyayangi diriku walau ade org yg aku syg membiarkn diri ku terkapai2..hahaha..ececeh.lwok plak ayat tu..tap tulah hakikatnye..



keluarga x kan sekali2 membuang darah dgingnye walau seburuk mne keturunannye..emm..hargailah mereka sementara masih terbuka ruang dan pintu itu..emm..nk smbg lagi..hahah


mase masuk U plak..opah time sakit tenat..dbuat org..tap dsebbkn cucunye yg nk blaja smpai ke selatan ni..d gagahkn juge utk smpai ke sana..huhu..sory opah..sebb x pilih USM..huhu..dlm kesakitan dirinya itu..alhamdulillah..smpai juga ke skudai johor petama kalinya..


insyaAllah..ina selaku keturunan yg petama msuk U..heheh..akan memblas jas2 mereka yg tidak henti2 menabur syg dan kasihnye..segala kewangan yg x mgkin terbals..Ina akan usahakn memblas segala nye..buat mama..apak..cik mi..opah..yg byk membesarkn sye yg dh berusia 22 tahun ini..dan berjaya menjejaki ke menara gading ini..


I will bring the greatest day for oll my love~~=)
insyaAllah..

No comments: