Saturday, September 17, 2011

dakU sanGaT terSekSa

Bismillahirrahmanirrahim..




ct : hello, mie, dah tido ke?
saya : hello, mesti la belom weh..
ct: ha..cam ne ang esok ni? jubah cam ne?
saya: errrr..hahahha..weehhh..huk3...


tadaaaaaaaaaaa!





Ni kakak-kakak ku yang garaaaaangggg lagi tegasss..ecewah..sedang bercengkarama kat UTM sinuuuunnnn sebab esok nak amik jubah! dan Aku dok kat seberang laut sabah ni ha lagiii...waaaaaa.. tak dapat terima asenye! siap kol owang lagi... (sangat jeles tawu dokkkk!) hehee.. nasibla kol tu sebab iso den tak dapat jubah, almaklumla owang ketot..huuuu...


Mereke bertiga ni la selalu menjadi super heroin mimi kat UTM... 

yang sowang tu mang garangggggg gile ahh, takot gak dengan die, tapi die manyak maik maaa.. Akak api kan..

Yang sorang tu, macam saya, luruuuuus jeeeee, owang cakap ape..ikooottt jek, tapi disebabkan die kakak, die kurang siket lurus dari saya, ada bengkok-bengkok sikit, Akak kayuuuu..

Yang last sekali..nampak je diam, tapi tegassss berdasss dasss, heeee.. sopan lagi ayuuu.. Okeh, die single lagii..hahah, boleh promote plak, Akak air ku....

Tak sabonye la nak tunggu 24 september ni.. hari bahagia untuk mama dan apak!
Maaf dan maaf kalo entri ini cam personal pulak kan, jiwa tak dapat menahan sebab jelesssss deme bertiga di sana dan aku disini..waaaa T____T



12 comments:

Unknown said...

Sabo oph sabo

kura said...

org ketot? hahaha. eh. haha

Cik Sara said...

hehehe...ada intan n nanaz juga.. tadi pakat lepak di sini berkongsi suka duka diinterview.. Den dongar ajelah...

Waiting for you dear.. Netx week ok!

Unknown said...

oh member pon nk konvo kt utm 24hb ni kan..congrate!!!

maszull said...

salam mimi...tahniah yer dr mama...:)

Ezad Skytech said...

hee..sabo2..bila turun UTM..? (^^,)

syahirooAhmad said...

best la.. nanti pasti dapat bunga dari someone~..

Unknown said...

aku macam percayad eorang garang..

nurshaf said...

24sept, tak lama dah tu mie..

anismelon said...

sabar sabar..umo bp nie erk..heeee

Memory said...

bestnya ada kakak...

Kaca Lensa said...

wwaaaa..... knape ak xpasan entry ni??? hehe.. nant ang mai kte gosip smpai pg... =P