Monday, February 21, 2011

air mata teman sejati ku

bismillahirrohmanirrahim..

air mata..I love tears, hahaha.

tnpa air mata, bdn kita pnuh dgn toksin+racun+segala bnda negatif

x gitu..
walau penat mana pon..sempat lagi sy menaip2 kejap utk entri kali ini..

AIR MATA

sesungguhnya, dr usia yg belom ada tarikh sebenar, air mata peneman setia..

ddalam kandungn ibu, cecair mengelilingi diri yg tlh membesar 23tahun ini..

air mata, ANUGERAH yg tidak terhingga..

air mata, mmpu melenyapkn keresahan, gelodakan2 jiwa yg mungkin x mmpu nk dterjemah dgn kata2

air mata, suatu yg subjektif, tnpa kata2 air mata bleh mengalir deras..

air mata, bukn permanent utk sedih, boleh jadi utk gembira, boleh jadi utk stress melampau, (mcm yg tgh dok alami skrg ni lah,huhu)

air mata, cecair yg hanya drasai,djiwai, dhadapi bg yg sedg menempuh suatu yg mgkin terbak utk diri..

air mata, boleh jadi senjata utama (utk wanita la kan,hehe)

air mata, suatu pelangi yg sgt bermakna bg seorg yg mgkin mcm saya, saya rasa sgt tertekan kalo x ada air mata itu, huhu..

air mata,siang mlm bukn penentu utk ia lahir dr laluan anak mata ini..

air mata, aduhaii....sesunguhnye mmg kwn karib ku dr ku kecil----23 tahun ini, dan mgkin utk selama2nya..

air mata, jgnla dbazirkn begitu shj namun, mmg sudah azali ia mnjadi kwn karib ku, so..mang susah nk pisah la,hehe

air mata, syom pegi mndi---jap lagi nk buka puasa,hehe...





"lahirnya air mata ini bukn membuktikan diri ni selamah kain yg kusam
air mata ini mnjadi tulang belakang yg memayungi diri2 yg lemah suatu hari nnti"


InsyaAllah

hanya Allah tahu yg terbaik buat hambanya..


4 comments:

naimz said...

jgn dibazirkn air mata..sesungguhnya ia amat berharga

aimie amalina said...

aitooo..naimmmm!!! cm mne bole jumpe ini blog..heheh..x nanis..kua air mate je..hehehe...=p

naimz said...

ayooo..cmne leh jmpe pon xtaw...hehe..gune bluetooth,search dptla..hehe...kuar air mate je yek..teran nk berak kot..hehehe

aimie amalina said...

ayoo...takkan teran nak berak kua air mate byk no..bek mndi trus dgn air mate tu kalo kua..hahaha...ceceh...gune bluetooth ye naimm..yela..=p