Tuesday, April 16, 2013

# Nota 27

Bismillahirrahmanirrahim..




Berhabuk berangkali teratak ini..
Yang dahulunya kuning..
Putih..
Aneka lontaran warna bertabur..
Kini,
Penulisnya juga tidak lagi berwarna..
Apakah..

Ada yang kata saya terlalu sepi..
ada yang kata saya kian membiarkan diri saya bergelumang dengan kesepian itu..
apakah..


=)


Sejak beberapa catitan yang lalu, banyak kata-kata daripada dalam hati sehinggalah tiada lagi kata kan? Adakah faktor usia cek mimi hoiiiii =.=

Cek mimi pun tidak mampu mencerna, menghadam diri sendiri, apatah lagi orang di sekelilingnya ini kan?

Aihhhh ~

Rindunya zaman di kala, tangan, jari jemari ini sibuk menekan barisan-barisan petak yang berlabel kan aneka karakter untuk menggembirakan mereka yang lain, berkongsi rasa dan pengalaman..

Mungkin "medan" ini tidak sesuai untuk cek mimi gamaknya kan? =.=


Orang kata, orang kata, bukan cek mimi kata, " Mereka yang suka bercakap, tidak pandai menulis. Tetapi orang yang kurang bercakap, menulisnya sehingga tidak tahu di mana titik nokhtah itu akan dijumpai.."

Betulkah? ;p

Biarlah orang yang kata, asal diri sendiri tahu, apa yang diri sendiri mahu tahu dan sentiasa tahu. Tengok! Ayat pon dah macam keling.. Upsss~ Tiada unsur permusuhan kaum ye.. heee. Mohon maaf. ;)

Ini adalah kesan dan impak maksima di kala tidak berada di paras hormon yang normal. Ada kurang di mana-mana. Tolong tambahkan boleh? ;p


Dengan ini, saya mengakhiri catitan ini dengan sepatah dua kata, errr :-


" Synchronize your brain together with your heart, as how your manage your cable to carry enough current to flow through it.. ''


erkkkk. paham ke idok? :p


kalau tak paham bole roger2  di pesbuk, kikiki  ^_^

2 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

asal kita bahagia.. orng yg sibuk jaga tepi kain orang ni slalu tak cukup kain.. bio je la deme~

Zieyzie Ilisha said...

best ayat2 awk....:)