Wednesday, April 24, 2013

#Nota 31 ~ Tangisan Bumi

Bismillahirrahmanirrahim...




rain by azuzephre



saya : Awak, tolong jangan sakit
aku : Iye, baiklah, awak tolonglah jaga diri saya..
saya : hokay! Please raise up your soul until infinity
aku : emmmmmmmm



=)



Kadangkala, kita sering bermonolog sendirian. Kadangkala ke masalah nya? Macam tak je. Haha. Macam selalu je bercakap dengan sendiri dek tiada orang di sisi kiri dan kanan, mahupun depan dan belakang.

Bermonolog membawa maksud, bercakap dengan diri sendiri, yakni, hanya diri sendiri yang mendengar akan kata-kata itu (hakikatnya Tuhan pong dengar hokay! )


Bermonolog ini boleh membawa kesan sampingan sehinggakan mampu mengubah keputusan di saat-saat akhir ~ wow!

Dasyat tak kesannya?


Maka kesimpulan disini, jangan lah bercakap yang bukan-bukan dengan diri sendiri hokay! Tak de faedah satu butir hama pong. Makanya, cakap yang indah-indah sahaja.

Indah purnama,
Indah jiwa,
Keji kata,
Merana jiwa ~


peace! =.<

No comments: