Wednesday, April 24, 2013

# Nota 30

Bismillahirrahmanirrahim..




Adakalanya mungkin kita perlu sendiri itu..
Sendiri ke menyendiri? :p

Sendiri nilai,
Sendiri amati,
Apa bez keduanya itu..

Sendiri,
dan 
Menyendiri,

Paling
dan
Berpaling,


Aku harap aku tahu membezakannya itu..


=)





24 Tahun 6 Bulan 6 Hari ini..
Dewasanya ini..

Ecewahhhh ~


Tak payah nak bersajak sangat la mimi hoiii~
Asenye cek mimi perlu kembali berblogging la kan.. 
Kembali riang ria aktif seperti dahulu ~
Menyediakan ruang khas hanya untuk berblog 



"SILA JANGAN AMBIL WAKTU INI"

MUngkin =.=
Saya perlukan kawan-kawan ~ 
berkongsi segala ruang legar minda ini
Kalau tidak mungkin 4 hingga 5 jam
Mungkin perlu sejam sehari



Sejam? Amboiii ~ lamenyeeee...

Sejam itu singkat ~ 
sangat singkat untuk memperkasan perkara yang diminati, 
betol dak kawan2? :p

Saya harussss ~
Saya perluu ~~ 
Tolonggg saya ~

No comments: