Friday, May 3, 2013

# Nota 35 ~ Jumaat lagi yang ?

Bismillahirrahmanirrahimm..



Mendamaikan,
Tenang akan hati,
mata tidak menurut hati,
liar mencari identiti,

henti,

hela bayu embun,
jumuuah ini,


aku pasti,
hati dan mata mampu sekali ~



=)



crossing rails by ~ llllollll

Jumaaat tiba lagi!
Esok cuti..
Lusa Cuti..



Fuhh~ membahagiakan bagi mereka2 aka saya dan saya yang bekerja selang sabtu nihhhh...


Alhamdulillah ~ bertemu lagi Jumaat ~


Minggu ini pilihan raya Umum yang ke-13 untuk Malaysia kan?


Saya dan saya masih di sini..


Memikirkan nasib rakyat Malaysia,
Apakan sama seperti yang lalu?
Atau bikin satu PERUBAHAN?
Atau sebaliknya?

Atau ..


Entahlah, sudah penat untuk berteka teki. Kadangkala menjadi pemerhati dan pendengar merupakan satu pekerjaan yang best giller ahhh~ hakhak (asal la tak de gaji untuk kerja ni kan? keke)


Melihat perilaku, hakikat hati dan perasaan manusia itu sendiri. Mungkin tidak nampak hari ini, mungkin nampak besok. Ini bukan lah bermakna suka melihat kekurangan orang. TETAPI menjadikan diri ini lebih dewasa dengan sikap-sikap manusia ini.

Rambut memangla sama hitam.
Sama ke?
Aku hitam, kau perang,
ha.. kau lagi, shocking pink terus,
haha

Hakikatnya,
Hati manusia lain-lain..


Let's enjoy this PRU ~
tapi
masalahnya,


Enjoy ke?

haha ~


No comments: