Thursday, June 6, 2013

# Nota 42 ~ ini jalan aku


Bismillahirrahmanirrahim..




Taip..
Padam..
Taip..
Padam..
Taip, taip, dan taip lagi,
Padam, padam dan padam lagi


Haha, senario yang melanda diri saya dan roh saya di kala ingin memulakan kembali ber blogging, ber repek-repek, ber bebel-bebel dan se gerup dengannya la kan..


Tup..
Tap...
Tup.....
Tap.......

baaacccckkkkkkkkseeepaaaceeeee... ;p

Ok!
Setop!
Jangan membuang masa lagi~
Esok hari penting~ 
lalala~ 
sekali lagi ingin ditemu ramah ~ 
Bismillahirrahmanirrahim ~ 
doakan saya yep =.<



# Hakikat manusia ini selalu ingin menjadi manusia lain.
Dia cuba
dan cuba
berpatah
duduk
Arghhhh
Buat apa jadi orang lain
Aku kan aku
Bangun kembali dan jalan ke hadapan, ke kiri dan ke kanan

Berjumpa lagi dengan adegan beberapa hari yang lalu
Ulang kembali frasa pertama

Geleng kepala 360 darjah.


#Cuba dan cuba lagi,
Paksa dan paksa,
eh--
Nanti dulu,
Paksa dengan penuh manja dan kelembutan.

Sayang,
Redhalah dengan rezeki Dia
Apa jua yang hadir,
Senyum,
Ya, inilah jalan aku,
Aku perlu habiskan,
Sehingga aku sudah,
kehabisan petrol.

;)






1 comment:

Lea IsNawi said...

hehehe
lea pun ngah cari mood nak ber-blogging balik ni