Saturday, June 8, 2013

# Nota 44 ~ Pen Merah Pen Biru

Bismillahirrahmanirrahimm..




Pen marah,
Pen biru,
Aku marah,
Engkau buat-buat dungu.

Pen marah,
Pen biru,
Hari ini aku sergah,
Esok engkau mati kutu.

Pen marah,
Pen biru,
Bukan aku tak endah,
Tapi terkadang aku malu.

Pen marah,
Pen biru,
Perginya hari yang indah,
Hadirnya jiwa aku kembali layu.


Pen merah,
Pen biru,
Selalu sangat mengarah,
Kelak lusa terkunci membatu.

Pen merah,
Pen biru,
Jangan pernah cepat menyerah,
Itu bukan anak Melayu.




#Buat hilang kemengantukkan di kala keadaan pejabat yang sangat, sayu, luyu,dan tuyu. Ok. Itu salah -.-

# Mohla berhujung minggu dengan sesuatu yang mendatangkan pekdah-pekdah nohhh ;)

#Time tengah menaip ni menjerit-jerit "setiaaaaa hinggaaaa ke hujjuuuuungg nyawaaaaa" di Hot FM. Awww~ oke, semua kita keep setia sehingga menemuinya Dia yep !


1 comment:

mr.ninja said...

pen merah pen biru
u marah i luv u...sayang..

muuuuaahhh