Sunday, October 28, 2012

hampa dengan diri sendiri

Bismillahirrahmanirrahim..


pessss sekaliiii nak ucap!

Selamat hari raa Aidil Adha buat semua yang beragama Islam,
Heppy eid adha ;)



Ya ampuuuuunn, maseh wujud lagi belog aku ni, ingat dah lenyap dah dek zaman =.=
Hukhuk, betapa berkurin tidak melontarkan kata2 yang indah an jugak tidak indah di sini..Ish Ish. apoo nihhh cek aimie amalina hhhooiiiiiihhhhoiiiiii...

Kemana hilang semangat berblogging bagai nak giloooo dulu tuhhhhh -.- (hampa sangat nihhhh!)


Sesungguhnya apabila kita erniat nak ber istiqomah terhadap sesuatu tu amat la susah kan, melainkan empunya tekad, keazaman yang menjulang gunung everest tuhhh.. ish..ish.. amalina, amalina, awat hang nihhhhh....

huk..hukk.. tak taw pasaipa jadikk lagu nihh..jadikk nak taip papa pong tak taw..besday sendirikk pog tak wishhh pong kat diri sendiri kat belog..huwaaaa..sangat sedehhhh ;((


Kehilangan masa tidka boleh dicarikk ganti kan? Jadikkk, tak payah nak sedeh sangat la aalina hoooiiii..sendiriiikkk tak nak rajin bukak aimieamalinaazman.blogspot.com, so, tak payah nak tunding mana2, tunding at badan sendrikkk =.=

Gamkanya entri hari ni, pembukaan entri dikala melepaskan maah terhadap dirik sendiri..hukhuk ;((


Sedang mencuba merealisasikan impian dolu-dolu nak jadikk penulis konon (huh, berangan jeklah amalina hhhoiiihhhoiiiihh..)

Sedang marah dengan dirikk sendiriikk nihh.. Ade sesape nak pujok tak? o.0



6 comments:

kura said...

haha. selamat kembali kpd dunia blogger kak. hehehh.

happy birthday dan selamat rayo :P

maszull said...

assalamualaikum mimi...jgn la sedih x baik salahkn diri sendiri yer...dulukan mana yg penting itu lebih baikkan...:)

Rapunzeel Cikilolo said...

emmm tarik nafas dan tidur. esok bangun dengan semangat baru ok?

the malay male said...

boleh tuju lagu?

nuyui a.k.a miss YUI said...

meh yui nak pjuk.. slm aidiladha ya dear..

Faaein Talip Roy said...

jom.. kita hidupkan zaman berblog balik.. akak pun dah rindu nak berblog cam dulu2.. =)