Saturday, June 18, 2011

face iT

Bismillahirrahmanirrahim..



wHat day is today?

todaY is satuRday, 18 June 2011


wHat u dO this SaturdaY?

My sisTer and I watching Movie, GREEN LANTERN



so, whAt the moraL value U get?

Fear, Courage, deteRmination


heeee, hadapillah KETAKUTAN dalam diri dgn KEAZAMAN yg kuat, yg pastinya berganding kuat dgn KEBERANIAN!

dulu saya takot berenang, tapi dok pk, sampai bile, x boleh jadi nih, akhirnye, pada umo saya 22, saya gagahkan diri saya,  beranikan jugak diri ni..tenggalam dok dalam kolam renang, jgn takot, jgn takot..plz! u can help urself! heeee, alhamdulillah, saya dah bole berenang sekrg..heee..tanx kpd tenaga pengajar =.<

so, everybody  can face the fear!

2 comments:

Sunah Sakura said...

tak pandai berenang sampai hari ni... :(

aamalinaazman said...

heee...insyaAllah boleh kak!buang jauh2 takot tu dlm air yg paling dlm =.<