Saturday, June 4, 2011

gerik>taiping>aloq staq>kL>kk

Bismillahirrahmanirrahim...


waa...usai 19 hari saya di perkampungan halaman ku di Hulu perak ini, GERIK, heee...MUngkin ade owg yg x begitu familiar la dgn kawasan ni.Almaklum la, HULU kan..hehee..I repeat again HULU..hahaha, Walaubagaimanapun, tu x mnjadi masalah utk saya, sebabnye, selagi mana tanah air saya, even HULU sekalipun, even saya bukan dilahirkan di sini, ye masih menjadi tanah asal usul nenek moyang kite.Should be pround of that ^_^ 

Gerik sekarang bukan mcm Gerik zaman "HITAM" dulu. Gerik sekarang dah ade KFC, ngeee, dah ade THE STORE, ok wat..hehehe.. Aman damai la, tenang dr kesibukan kota. Asal usul nye pon, sebenarnye bukan dr sini, tapi, ats urusan kerja nenek moyang saya dulu, maka bermastautin la cucu cicit nye, sampai la ni, ngeee =D

Entri ni, bukan nak cite pasal gerik sgt pon,heee, nak menceritakan kebarangkatan pulangnye saya ke real home..heee...tAw x kat mane?

Haaa..  bila cite kat owg, mang komplikated sgt hidup saya, sebab banyak no rumahnye. Hee.. the real home, mestilah di Kota KInabalu, Sabah bhaaa.heee...

OOpss, bukan org sabah ye, menetap je di sana, pun sama, sebab, my dad ni, mang x tawla, x mo dok lain kot, ye mungkin pencen pon, berakhir di sabah juga, so, ikot jela kan.. *at least bole nek belon agi..heee*

So, perjalanan nye bermula esoklah, 4 june 2011:


Gerik--------Taiping:
  • attend kenduri sedara terdekat opah saya
  •  lawat abg opah aka tok ngah saya
  •  kalo dan, insyaAllah lawat kubor akak *dah lame x lawat akak, miss u sis T_T*


Taiping-------Aloq STaq
  •  sebabnye nek flight dr sini, makanye, stay 1 nite at aloq staq =D



Aloq staq--------kL
  • berlaku 5 jun, flight jam 3++ *tata opah, tata cik mi..huuuuu*



kL---------kK
  •  flight jam 700pm, in same day 5 jun, insyaAllah tiba jam 930pm




So, itulah perancangan perjalanan saya dlm mase 2 ari ini. ngeee =D Walaubagaimanapun, saya ttp berasa sgt sedey x dpt attend my 2nd classmate kat U yg kawin 4 jun ni, nikahnye tadilah, pas aso..hehee..


Buat Noraishikin Zulkarnain dan pasangannye (cek pesal) :
May Allah bless Both of U, 
Moge diberi kebahagiaan yg berkekalan smpai anak cucu, cicit, piut, miut, sumela.
Moge menjadi suami isteri yg saling melengkapi antara satu sama lain sehingga ke penghujungnya
Selamat Pengantin Baru
^_______^



Waaa, jadi isteri org sudey kwn saya, heeee, sat je mase berlalu an..Dah sampai seru, cam tulah..Saya?hahahhaa, x tawlah, hanya Dia yg mengetahui yg terbaek buat saya dan bakal empunya rusuknya ini..
InsyaAllah =D

Huuu...semoga perjalanan kehidupan sahabat2 saya selalu diringi dgn barakah dr-Nya. Tiada yg lebih mengetahui apa yg bakal berlaku esok,lusa, tulat, melainkan Allah, Yang Maha Agung itu.

huuu..

Sedey sebenarnye nk tinggalkan peninsular Msia ni..Emm, banyak yg saya tinggalkan disini, Pahit, Manis, Masin, Masam, cukup rase.. I will be miss allll of the memori... the best eva memori...Mungkin saya x kan merasa lagi ini sume buat kali ke-2, tap x ade sape yg boleh hilangkan memori itu dalam ingatan ini *dgn izin-Nya,insyaAllah*



1256am sudey..huuu...okiesh,nanti saya update lag na..heee...

Syg sume

^____^


nunyte
tutu, titi, tata


^_____^




p/s: owes miss u, naninja...^_^

No comments: