Thursday, June 9, 2011

keep moVing

Bismillahirrahmanirrahim..


haiyaaaakkk, slow2..pelan2..hati2..upsss..tgk depan, kiri, kanan, sume sudut la senang cite, otak same bergerak dgn tgn, kaki, pantas!, haiyakkk...go2...heeee


apo la tu ann..


heee..



semenjak dr kepulangan ku dr UTM,nilah koje aku tiap2 hari la, bole dikatakan..


haiyakkkk!!!













tadaaaa, heeee, setelah 4 tahun aku tinggalkan dunia memandu,kini pada umor 23 tahun ini harus bg cekap kembali, so buat kelas memandu sendri..hee..sambil ditemani, kalo kat kg, cik milah aka cegu yg agak garang+kalot *uppss, cemi, jgn marh ina..heeee* n kalo kat sabah ni, opkos la my mom aka cegu yg kuat tekejot+sgt iso dgn anak die ni, *upssss, mama, jgn mrh ye*. Sampai kua satu dialog tadi:


"mama, ina dh 23 ma, sampai bile lag nak takot2 bawa kete, kenela dok training dr skrg ni, nanti nak pegi koje sume, takkn mama yg nak anta ina kot.."

tawu apa mama jwb?


hahaha, die gelak je..ayooooo, yg nyata nye saya tawu, die masih menganggap saya bdk2 comei lag yg masih manje lag..ngeeee

Mama, ina dh besa ma, insyaAllah ina akan jadi matang cam 23 ye mama..ngeee =D
 *ye, saya tawu saya cm umo 17 taon..huuu =( *

mama2, itulah ibu, walau besaqqqq mana pon kite, ksih syg nye, tanda iso ye tu takkan berubah, dr kandungan smpai la ke akhir hayatnye..


SAYANG MAMA SGT2

 Kasih ibu sampai ke syurga, kasih apak juga tak ditelan masa,


Dari al-Mughirah r.a, dari nabi s.a.w baginda bersabda: “Allah telah melarang keras (mengharamkan) kamu menderhakai ibu, melarang membuat kikir dan mengubur anak perempuan. Tuhan benci kamu jika kamu terlalu banyak berbicara begitu begini, terlalu banyak bertanya serta membuang-buang harta tidak pada tempatnya.”


Maka, ingatilah mereka, sayangilah meraka sepertimana mereka menyayangi kite, ngeee=D

okeh, maw celoteh itu sahaja,nunyte olss

tutu, titi, tata

^_______^



No comments: