Saturday, September 22, 2012

"..aku terima nikahnya.."

Bismillahirrahmanirrahim..




tawen!
tawen!
tawen!



Morning peeps!
selamat2, bagi mereka yang bakal melangsungkan walimahnya, sama ada yang baru nak berkenduri ke, memang baru akad nikah ari ni ke..  Uihhhhh tak sabaq dah nak pi ni. Aikk, bukan pengantin pulak tak sabaq.hehe. Siap dah pakai siap2 baju kurung comei2 pegi opis ni.. errrkk ! =.=

Sahabatku,Semoga kalian bahagia sehingga ke akhinya, insyaAllah ;)

Bileeeee nak taweeenn ni? ammmmboiii, gatainyaaaa, hakhak..~ ala, standard la gatai macam ni kan?keke :p

Wedding by ~ Ironpow

" Perkahwinan bukan hanya sekadar "aku terima nikahnya...". Perkahwinan itu menjunjung suatu amanah-Nya sehingga ke akhirnya.. " ~




8 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

aku pun tak saba nak kawen! kalo boleh...

Embun Melati said...

gatai naaa...hehehe

sabaq sabaq..:)

Iffah Afeefah said...

da xley saba da ni opah

nk g opah kawen

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

beratnya.. membina sebuah keluarga.. kena bersedia secukupnya :)

maszull said...

assalamualaikum mimi...alamak ingatkan mimi yg nak kawen tadi...suka bila ada org kawen yer...:)

shafiqabdshukor said...

selamat kawen.. hehehe

Lia Irdelia said...

yeh,,
simple, but entry ini menusuk jiwa..
hehe

[sutera kasih] said...

kita belum smpaii masanya dekk...hehe