Saturday, September 15, 2012

sepagi di kampung

Bismillahirrahmanirrahim..

Nak balik ke tak..
Nak ke taknak..
Ala..ade kenduri kawin opismate..
Tapi opah suruh balik.
Huuuuu..
Help! Help!

Berpikirrrrr dan berpikiiirrrr maka..
Tindakan pantas diambil...
Huuuuu..

Kekampungla saya..
Hanya mampu mengutus hadiah super duper gemok buat opismte...
Maafkn aku beb~ :(

Dek kerana cuti yang panjang SEDIKIT.... SEDIKITTT ye...
Dan tiada masa lain lagi untuk bercutiii..
Tuntutan tanggungjawab sebagai cucu sulung..
Huwaaaaa...nampak comei tak disitu?kikiki
Maka...inilah cara saya...

Keputusan ni pon susah nak buat kan?
Apatah lagi keputusan yang melibatkan nyawa atau hal2 yang lebih serius..

Maka.perlunya kita mendapat cadangan atau bantuan dari peti suara orang lain.. Mungkin ini juga cara tuhan sedang memberitahu kita sesuatu atau mengajar kita sesuatu hal...semoga ada betulnya pemilihan yang kita buat setiap kali keputusan itu berada di 'tangan' kita...

InsyaAllah ;)

Published with Blogger-droid v2.0.8

14 comments:

Cikgu Ma said...

balik la!! hehe

I'm Dayg said...

kalau dyg d tmpat akak, sy akan blik kmpung jugakkkk. hehe

Panggil Aku Han said...

kalau han...
han balik je kg..heheh

naim said...

tenangkan jiwa di kg. :)

Kak Bidah Tonggeng said...

SALAM..FEEL FREE TO FOLLOW ME ON MY BLOG http://aitasnimzahara.blogspot.com/..I'M STILL NEW.AND I JUZ RANDOMLY FOLLOW UR BLOG.BCUZ I LOVE READING EVERYONE'S BLOG.TQ.

Iffah Afeefah said...

ia susah bile dilema

mohon maaf pade y tak dpt penuhi kan

Faaein Talip Roy said...

bila nenek suruh balik..

baliklah cu..

hehe..

Lia Irdelia said...

dearrrrrrrrrrrrr..
rindu kamu,,
huahuahaua...

ooo... balik kg.. :)

Ezad Skytech said...

balik la...bukannya selalu kan...hee :D

-meeSUPERGIRL- said...

fmly first . . Bgos dear..

zila manaf said...

opah lg penting!!! *peluk2 opah..kita dh tade opah...rindu kasih syg dia dulu....alfatihah

Bulan Syurga Firdausi said...

balik :)

syakey said...

dilemma macam ni mmg pening. smpai bla tak habis slagi tak pegi tmpt tu. huhu

maszull said...

assalamualaikum lily...sukanya dpt balik kg halaman kitakan..