Friday, May 11, 2012

haTi daLam BoToL

Bismillahirrahmanirrahimm..





saya mahu gembira
saya juga mahu ketawa
saya juga mahu untuk sedih
saya ingin merasa apa erti kecewa
saya pernah muram
saya tidak pernah tidak berperasaan
saya mahu ertikan rindu dalam hati saya
itulah kata hati saya
..............................................



Winter possible by ~  =popoks


Lihat! Andai Hati saya dalam botol..kikiki..Apa jadi???
Cepat keluarkan darii botoooll ituuu... 
DIa nazakk di dalam tanpa oksigeeennnn...

huk3..huk3.. Ye, udah2 la mimi merepekkk..heeeee..

Tapi hati tanpa oksigen mati kan?
Hemoglobin yang bergumpal dengan  dengan segala elemen , bersatu membentuk hati..
Ingat, hati bukan sahaja perlu di bajai oksigen luaran,
"oksigen dalaman" itu yang lebih-lebih lagi perlu dibajai, disemai dan dihidupkan..
Ingat ye kawan-kawan :)




16 comments:

Iffah Afeefah said...

Hati sy dlm bdn ni

xlari manepun

dlm btol lg la hehe

farah hanim said...

wahh
menariknye entry nie
siap ader sains lagi
heee :)
tapi memang btol pom
oksigen dalaman tu lagi pentg
sbb tu penentu segalanya tuk hati kita kekal hidup and suci

nanakimie said...

ai aimie,lamanya nana xsinggah sini:)

kura said...

yeaa. oksigen dalaman! :0

syakey said...

hati harus di beri makanan rohani. agar terus hidup disamping penciptaNya ;)

Gen2Merah said...

hati sukar menggambarkan perasaan dan niat seseorang. Hanya Allah swt sahaja yang Maha Mengetahu... jagai hati kita.. ceria2 kan hati selalu

Ryu on ahsfantasy24.com said...

hati comel itu hati yang disenangi,
hehe hati2 jaga hati, nanti kena curi :D

maszull said...

assalamualaikum mimi....kesian nyer nape ada hati ada dlm botol tu...hati siapa la agaknya tu....hehehehe...:)

Lea Isnawi said...

wah wah wah entri penuh makna ni

wink wink

naim said...

Pandai akak bermadah. hehe.

Cik Pulau said...

hati cik pulau kat mana yerr.. huhuhuh

msredcheesecake said...

TAKDE ORG LAIN YG BULE JAGA HATI KITA SELAIN DARI KITA SENDIRI.

reenapple said...

Hati saya dalam botol kaca jugak.. hehehe. Tak mahu bagi sape2 usik sehingga tiba masanya. Dah selalu bnyak luka, jadi simpan di situ... untuk sementara waktu.. hehehe.

cikji said...

lama xjenguk sini

si kiut lavender said...

ye2..

kita aan ingat pesanan tuh...hihihi

alin said...

indahnya kata, penuh pengertian..

http://alindanblog.blogspot.com/