Friday, May 25, 2012

SeLepas 2 Hari ~

Bismillahirrahmanirrahim..






*macam tak taw ape motip letak gambo gedabak ni, errr*



"Dan Dialah Allah (yg disembah) di langit mahupun dbumi; Dia mengetahui apa yang kamu rahsiakn dn apa yg kmu nyatakn dn mengetahui (pula) apa yg kmu kerjakn"
[Al-An'am,6:3] 


1) Dua hari dah entri sedih,haha, sekarang nak entri gembire sebab dah tak sedih..heee.. Dan yang pasti ari ni hari jumaaat ~ finally ;)

2)Lambat benau nak tunggu hari jumaat kan?
Tapi esok keje, huhuhu, tapi esok pi PD jugak ~ heeeeee.. insyaAllah..

3)Selamat berhujung minggu~;)

4)Ohh..lame juga tak berblogjumping, huuu, maapkan mimi yep, nanti mimi pi lawat kome, masa sungguh nazak ~ huuu..
Bukan masa, tetapi diri sendiri =.=


18 comments:

eintan nurfuzie said...

hujung minggu hari yg terbaik :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

xsbr nak cuti..

syakey said...

cuticuti mesia ke PD ke sis mimi? :D

Kakzakie said...

Tak apalah kakak nampak pipi dengan cincin tu jadilah...

Hanie Dew said...

jangan selalu sedih sedih...=)

gambo sunset ekk.hihi..

ps: errrmm.."peyok senton " tu ape ? O.o

maszull said...

assalamualaikum mimi...wah!! nak jenjalan yer hujung minggu selamat berjimba yer....:)

Kaca Lensa said...

alahai, separuh je ke cik abg amek gambar.. ermm.. =P

delarocha said...

pandai pandailah uruskan masa tu ye

Iffah Afeefah said...

Mggu dpn ingt okey

diana said...

akak pulak rasa hari berlalu dengan pantas..:)

sis92 said...

relaxlah minda dan dirimu dgn bercuti :)

ctk said...

besor gedabak tp comey...hehehe....selamat bergembira :D

kura said...

lamabt benau ke lambat nau? amboi melakau diaa. hehehh

Jasman said...

berjalan boleh abiskn duit...hehe

Lea Isnawi said...

amboi g keje ke piknik kat PD tu

hee

..ika itu aku.. said...

hi dear..
eh2, lame gak tak datang sini la.. ^_^

Bulan Syurga Firdausi said...

best la...

Faaein Talip Roy said...

tu lah.. jarang2 jugak dapat blogwalkingjumping.. huhu..