Friday, May 4, 2012

sleepy friday

Bsimillahirrahmanirrahim..



ketika mengantuk apa perlu buat?

Pilihan jawapan anda:
A) terbongkang lalu "membadak" kan diri
B) meangkat kelopak mata secara manual mahupun automatik
C) Mengacau manusia lain sehingga dimarahi
D) Termenung, termenung dan akhirnye termenung.


ngannntukkk..lantakla drawing tu..banyaaakk nyeelaaa nak kene kire..huuu =.=


Sila jawab. Terima kasih atas kesudian anda melayan orang yang mengatuk pada hari jumaat ini. Sekian.





14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

gagahkn mata melihat sesuatu yg tenang =)

maszull said...

assalamualaikum mimi...kesian nyer die dah nak lelap ke...baik2 kang bos nampak mata dah kuyu tu...:)

kura said...

D! heheh..

haslinda said...

saya pilih C sebab tu mmg tabiat saya bila mengantuk n bosan :)

syakey said...

kalau banyak keje mmg membeliakkan biji mata. kalau takde keje, melompatlompat atas katil dan trus tdo. kuikuikui :P

Iffah Afeefah said...

mja keje y sepah huhu


klo k.ngh mngunyah sesuatu bg ilng ngntuk

Faaein Talip Roy said...

termenung.. termenung dan akhirnya termenung..

k.. akak dah jawabkan.. hahaha.. ;P

farah hanim said...

mengacau orang lain
tp xsmpai kene mara
sbb tak der spa nak mara fara'hehee

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

klu ngantuk, xleh fokus nak buat kerja langsung....

Norlida Ramli said...

hehe..
jwapan sy tentulah A!!!
yeah..hehe...
sila buat kerja dgn tenang..
sori lmbt pulak komen...
skrg mst dia ngah syok2 cuti kn..
ujung mggu la katakan..hehe

xila riston said...

wahhh busy nampak,,,,heheh

ciK LyndaWawa said...

buat design ke ni? wah wah wah..hebat..=]gud luck..hehe

Cik Pulau said...

klau ngantuk.. petua yang baik adalah tido. hahaha

Kaca Lensa said...

ok,sleep juga.. eh, kt lappy tu mcm menarik perhatian akla.. excel ke? haha