Monday, April 23, 2012

Ir. to Be ~ InsyaAllah ;)

Bismillahirrahmanirrahim..






Aimie haaa, when you have any free time, you should read this. Take this and bring home. It's Good for you..

Ohh, okeh, alringht Andy.. (okeh, bawa balik beberapa bundel majalan JURUTERA dengan semangatnye, hahahah)

Ohhh cek bossss ku, macam tawu tawu je den suke membaca.haha. Dia yang langgan, aku yang bace..haha. Baik punya employee..kekeke :p

Bos saya seorang PE (profesional Engineer). So, die ade itu pangkat Ir.  Gagaga, bileeeeee la gamaknye nak merasa title Ir. tu kan?kekeke..Tak habis-habis berangan. Lepaihhhh satu, satu lah mimi hoiittt.. :p

Makin tinggi pangkat, makin banyak tanggungjawab kan? Tengok bos jalan laju gile amat, saya pong jadi cam terhekot pulak.haha. Bos borek, pekerja rintik kerrrr? :p

saya harap saya juga mampu menjadi sepertinya suatu hari nanti..huuu..InsyaAllah ;)






19 comments:

farhana said...

InsyaAllah...kalau ada usaha, pasti berjaya! =)

Woofer Storm said...

moga2..ada jalan mudah bagi anda..amin3

Ezad Skytech said...

Insyaallah...impian kita sama la mimito..Ir to be..:D

cik najihah said...

fuh..ir..semoga dimakbulkan..amin

Dhiya Fariza said...

inshaAllah! :D

deno said...

insyaallah... amin :)

FasiHaH SupiaN said...

soon inshaAllah :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

insyaAllah.. dimulakan semuanya dengan bismillah, insyaAllah berakhir dengan Alhamdulillah :)

•♥ Myra ♥• said...

aminnnnnnn, insya'allah! ;)

kura said...

moga moga! sy pun mahuuu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH dear..amiinn..

mas saari said...

moga impian mimi tercapai!

[sutera kasih] said...

Insya'Allah..aimie boleh tu dpt title IR..akak yakin sbb akak kenal aimie bdk yg rajin berusaha !

Munnafendy said...

insyaAllah mimi..kalau nk mesti usaha smpai dapat kan?

mimi jadi la yg rintik tu =)

-SUPERGIRL- said...

smoga berjaya ! amin :)

mr.ninja ^___^ said...

nnti saye la yg kne msk,bsoh bju,lipat kain..mr mama

mr.ninja ^___^ said...

nnti saye la yg kne msk,bsoh bju,lipat kain..mr mama

Prettywrite said...

aamen..bukan senang nak dapat ir tu kan..kalo siapa2 ada pangkat ir tu rasa segan jer kita ni..hehe

maszull said...

assalamualaikum mimi...moga akan tercapai semua impian yg diingini...:)