Tuesday, July 17, 2012

blog pong nak berpuasa?

Bismillahirrahmanirrahim..




mata lensa mungkin boleh menipu, tetapi tidak mata ini..
mungkin mampu menidakkan yang buruknya itu..
tetapi tidak mungkin mengubah hakikat realiti itu ~

Semakin gian dan gian menerobos alam ini..hahaha. Amboiii ayaaattt, menerobos abissss.. Walau terpesona dengan hasil ciptaan sendiri, masih tidak mampu menandingi ciptaan-Nya yang kecantikannya kekal abadi...

Posa dah semakin menghampiri..hooyeehhhh! Dan julung kalinya berpuasa sebagai seorang "pekerja"..erkkkk ~ heeee..Moga satu lagi sejarah Ramadhan akan mampu tercipta.. Aihhhh.. tak sabo asenyeee..heeee :p

Blogging? semakin lama semakin jauhhhhh..huuuuu..Kalau juai belog ni pong entah laku ke idok..hahaha..Mungkin blog pong nak berposa gamaknya kan..

Beposa dari segala pandangan negatip..
Berposa dari segala ramalan yang mengarut..
Berposa dari mengata yang bukan-bukan..


Dannnn doootttt doooottttt dootttttt...heeeeee...



9 comments:

Kakzakie said...

Moga diberi kesihatan terbaik utk beramal di bulan ramadhan ini mimie.

nuyui a.k.a miss YUI said...

xsbr nak pose la kembor..beshnyaa.

Harith Iskandar said...

pose jgn xpose :)

Dzarief Zuhdi said...

hohohooi.. lama dah tak singgah.. :D
slamat beposa..

Cik Sara said...

Yo lah..yok kita berposa dari segalanya..~

mas saari said...

blog akak dah lama dah posa.. skrg je baru aktif balik!

apa kabar mimi, rindu kamu lah!

maszull said...

assalamualaikum mimi....blog berposa juga yer dan selamat menyambut bulan ramadhan yer...:)

Lia Irdelia said...

mcm ada sesuatu yang special je?..
apakah?.. hehhe

Edy Fee said...

cntik editing.ehhe lpas ni leh amik pic unsur2 sempena ramdhan