Monday, July 23, 2012

Day 3 of RamaDhan

Bismillahirrahmanirrahim..




Hari ke-3 Ramadhan ;)

Salam sejahtera semua! Heeee, dah masuk hari ke-3 kita puasa kan? Ke ada yang tak mula posa lagi?haaaaaaaaaaaaaa..Nana, tatayokkkk!kekeke..

Seronok je mengusik orang, memandangkan menghilangkan duka dan lara posa keseorangan di kejauhan..huuuu.. Betapa terasa hikmah dari-Nya, kenapa? Berkesempatan berposa penuh sebulan bersama famili tahun lepas, julung-julung kalinya..huuu..

Dan tahun ini, pertama kalinya, menjadi PEKERJA, dan duduk jaaaaaaohhhhh dari ibu dan ayah.. dan pertama kalinya berposa sorang-sorang..huuu..Dugaan.. ;(

Terasa seronok melihat mereka dan mereka berbuka posa bersama keluarga..huwaaaaa (ayat tak yah nak tacing sangat la mimi..hehehe)

Nak buat macam mana, mahu atau tidak, masa itu tetap akan tiba. Menjalani, mengharungi segalanya berseorang kan? Di "sana" nanti pong sorang2 jugak. Mana ada ibu dan ayah di sisi menemani diri ni ketika bersoal jawab kan?

Aihhhh, gagah kan la diri ini..hooyeeeaaahhh! Jauhhh di mata tapi dekatttt di hati.. Ecececeh..InsyaAllah pasti ada hikmah di sebaliknya kan?

Nak berbuka ape la hari ni..Huuuu..balik keje pong tak ketahuan, tak taw la nak makan apo..huk3.. Betabahla cek mimi..huuu..Selamat berposa semua! ;)




9 comments:

mas saari said...

selamat berpuasa mimi..

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt berpose ya kembor..

maszull said...

assalamualaikum mimi...selamat berpuasa yer...:)

-SUPERGIRL- said...

salam ramadhan :)

msredcheesecake said...

posa la ngan boipren..hehee...
salam ramadhan mimi...

Embun Melati said...

sabar ye...dugaan bulan ramadan..:)

Cik Rongoks said...

selamat berpuasa ! ^^

SoLy SoLicious said...

dh hari k 3.. elek la..sy pun bjauhan dgn famili gk.. huhu..senasib ler kite

naim said...

Selamat bepuasa akak. :D