Friday, July 13, 2012

Jumaat yang berhabuk

BIsmillahirrahmanirrahim..



Huk..hukkk..hukkk.... eheeeemmmm.... (sambil meniup2 habuk....)

Atoyaiiii~ lamee dah kan?keke.. lame dah tak bersua dengan kome, dengan kamu, dengan warga taman lily ku yang indah permaiii, aihhhh.. semakin dianaktirikan pulak di Lily ni... sob sob sob...

Nak buat cenggane, tuntutan kerja seharian membuat kan kaki kuku badan dan seangkatan dengannya terbantuttttt T___T. Maka diutamakan apa yang perlu diutamakan? Ye dak? Tapi ade je jengah kejap2 cek lily ni, dan juga pengunjung kuuu, cuma tak sempat nak drop komen T___T ..


Rinduuunya saaaat giaannn dan giiaaannn berbeloooggg.. Kome! Nak citeee..heeeee.. Akhirnya mimi telah mengucapkan babai kepada dunia bas, yang menemani mimi ke kerja, pergi dan balik selama 4 bulan 2 minggu..heeee.. Alhamdulillah, merasa nikmat DIa lagii.. ;))

Semoga dengan nikmat-Nya ni, membuat diri ini, tidak lupa diri, terus gigih bekerja kerana-Nya.. Terus berusahaaaa menjadi orang yang berguna dunia dan akhirat. Aminnn ;)


Hungarian Skies pt.LXXIII. -WP by ~  realityDream


Langit itu luas dan landai..
Tetapi tidak mampu digapai..
berangan-angan itu perlu "pandai"..
supaya tidak terkapai-kapai..



p.s: errrrkkk! otak dah beku nak menaip yang munge-munge cinta, cenggane ni? =.=



5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..blurr jap je tu..t mcm2 diupdate kan..hihi..

Kakzakie said...

Rezeki Allah berikan pada yg rajin berusaha dan ingat padaNya. Dah boleh meronda mana-manalah ye...

syakey said...

vroom vroom vroom.

boleh ah bawak pengunjung taman lily ni jenjalan ye dak? ;D

eh,betul ke sangkaan kte ni XD

cikji said...

nak tumpang boleyhhh?
kompen kete kilat kilat lagi nih

maszull said...

assalamualaikum mimi...tahniah dah ada kete sendiri yer boleh la dtg Johor berhari raya nanti yer...:)