Tuesday, May 31, 2011

cAcA maRBa

Bismillahirrahmanirrahim..



epy!
^____^


+


sedih,huuuu..
T______T


+


isoooo,huuuu
@______@



+




keluuuu,huuu
+______+




+




tergumam,emmm
0______0




=




x taw apa sebenarnya dalam kepala ni..




huuuu, dalam masa beberapa hari ni, macam-macam yg terlah berlaku. Bermula dr hari sabtu,28 mei 2011 sehingga lah ke hari ini, hari terakhir dalam bulan mei 2011 ni, 31 mei 2011. Epy dapat jumpe kwn2 rapat balik, dan jumpa ++++++++ semua yg terlibat dalam hidup saya secara langsung dan tak langsung.



Walaubagaimanapun, tiap kegembiraan itu ditemani dengan kesedihan yg pasti, semamngnya pasti akan berlaku, cepat ataw lambat je. Itulah namenye hakikat kehidupan. ADIL dan SAKSAMA. Yang baik dibalas baik, yang jahat dibalas jahat. Maka buatlah baik berkali2 ye kwn 
^__^



Huuuuu.. dis week, will be the last week, i will be in this peninsular of Malaysia. Ahad ni, maw pulang ke sangkar Kota Kinabalu sudey *speaking sabah sudey saye, ngeee*. Tidak pasti lagi mahu ke peninsular ini bila lagi, cuma yang pasti insyaAllah, september nanti, pasti akan ke Johor, utk menhadiri majlis konvokesyen saya yg pertama kalinya dalam hidup saya ini, ngeee, InsyaAllah, moga dipermudahkan lah ye.. ^_^



Berat hati, berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul. Pelbagai rasa, dirasa sampai dah x ada rase dalam deria rase ni. Bukan la nak pk merepek2, tapi bila diingat kembali, dpk2 kembali, betol juga apa yg cik mimi dan opah perkatakan siang tadi.



" ade je berlaku kalo dgn kita ni"




emm.. sedih je dengar. Saya harap saya tidak akan menyusahkan kamu,kamu dan kamu lagi. Saya tidak mahu menyusahkan kamu, kamu, kamu dan kamu lagi. Pas ni, apa2 pon, kalo saya boleh buat, sy akan buat, apapun berlaku, biarlah saya rase, kamu, kamu, dan kamu, selamat, Tu yang penting. T_____T

Sedih...walau macam mana pon kamu,kamu, dan kamu tenangkan saya, tidak salahkan saya, saya tetap rase bersalah..Kamu, kamu dan kamu. saya minta maaf..saya minta maaf sangat2, kamuuuu T______T


Buat kamu,kamu dan kamu, andai yg berlaku dalam beberapa hari yg lalu ini, adalah yg terakhir buat kamu, kamu dan kamu, saya mahu kamu,kamu, dan kamu, mencari kehidupan yg bahagia dan berguna di dunia dan akhirat. Sy selalu mendoakan yg terbaik buat kamu,kamu dan kamu. Sesungguhnya, kamu, kamu, dan  kamu, merupakan sebahagian dalam hidup saya dan insyaAllah selalu akan... Sebab saya tahu, kamu, kamu dan kamu, orang baik-baik. Jadi tiada alasan yg mengatakan kamu akan menzalimi kehidupan kamu, kamu dan kamu akan datang. Berilah peluang kpd diri kamu,kamu dan kamu menikmati kebahagiaan dalam hidup, kesejahteraan dan kemaslahatan


saya akan terus sayang
kamu, kamu dan kamu



miss u alot

T________T

4 comments:

Kaca Lensa said...

adk kayu.. nape ni.. serba slh lak ak.. huhuhu..

aimie amalina said...

haaa...ayokkk!!!x taw...hehehe..x de papelah..ter sedey2 sikit..yela...last dh jumpe akak kayu an..huuu.. :(

waNna said...

alaa.. nak terbang sudah? sedey. sob3! x pat jumpe mie. akak xdpt datang weds eqyn. coz kazen akak kawen kat pahang. uwaa..!! sedey!! do take care shayang. will miss u nanti. nak jumpe, time convo, cam lame lagi je. huhu. sob3

aimie amalina said...

wanna chan:
huu..will be missin u too sis =( berat jek nak terbg nih tap nk wat cam ne..umah sebeno kat sane an..huu..insyaAllah tite jmp time konvo eh..heee..akak tamo nakai2...hehehe..=p