Thursday, May 5, 2011

esok EXAM!

bismillahirrahmanirrahim..

ai, pukul 4.12 pagi cenggini pon, masih mampu untuk menaip sepatah dua baris kata2 diblog ini ya. Emm, nampaknya, saya sudah semakin serius dengan taipan2 saya diblog ini ya, *TAHNIAH MIMI!!!*

sebenarnya tadi dalam pukul 200 pagi, terjaga dari tidur, hasil dari tidur jam 11 mlm tadi. niat dihati nak study transducer sikit la sebab esok exam kan, alhamdulillah, hajatnya kesampaian jugak. he3.

membebel punya membebel sorg2 akhirnya adala juga yg mampu saya ingat dalam kepala otak ni, walau tak tahu macam mana keadaan saya dalam dewan exam esok kan. Harapnya, dipermudahkan segala urusan rakan-rakan saya dan saya sendiri dalam menghadapi exam esok.

exam: TRANSDUCER AND APPLICATION
venue: P05 (bilik x ingat pulak, sebab tiap kali exam, tempat yang sama., he3)
time: 900am-1130am

semoga dapat menjawab exam ini dgn tenangnya, insyaAllah. Asenya tidak ada pape dah nak dicelotehkan. Sampai sini saje kot. Doakan kejayaan kami ^_^

No comments: