Thursday, May 12, 2011

thesis oh thesis

bismillahirrahmanirrahim..


Dah 2 ari juga saya tak menyinggahkan diri saya ke blog saya ni ye..heeee..Adakah itu tanda2 mula malas kembali menaip? oWh! jgn la begitu, saya masih mahu blog ini hidup..heee..Bukan malas, dalam 2, 3 hari yg lalu agak busy mengedit kembali cek tesis yg telah disemak oleh my Abah saya itu..

Walaupun agak byk *merah* disitu, saya amat berterima kAsih kpd abah kerana siap membetolkan grammar and vocabulary utk cek tesis saye, heeeee, syg abah sgt2! heehe..

Setelah seharian di bilik mengedit segala isi kandungan termasukla margin2 nya, alhamdulillah, semlm saya sudah siap memprint kempat4 tesis itu dan meng HARD bound kan tesis itu..heee, Alhamdulillah, telah selesai satu pekara, =)

Besok, jumaat, hard bound siap, boleh la terus anta ke abah+Library FKE UTM yg comel itu. Moga semuanya berjalan lancarla, sebabnya, saya tidak sabaq2 lagi aih nak balik peghok, my hometown! heee, Kangan sama 2 org tua di kg itu

Cik mimi (adik mama)

Opah saya 


Tapi pada masa yg sama, hari bersama kwn2 4 tahun di UTM ini, semakin berkurang, *oh!mode sedih dtg kembali* Semoga saya masih lag dpt ber Keep in Touch dgn bebdk ni, terutamanya, my class mate la, 4 SEP yg membawa kami sampai ke Korea, sgt2 tak sangka...huuu..the best memories eva ^______^


Kalo nak cite pasal bebdk kelas, mang banyakla, hee, mungkin perlu ade satu ruangan utk deme nanti..heee..Tgklah kalo rajin lagi tgn ni nak taip2...hehehe, yg penting dalam hati selalu kekal utuh dan padu memori itu =)


oklah, nak ckap pasal ini je dulu,heee..


tutu, titi,tata =)

No comments: