Saturday, May 21, 2011

tQ cegu!

Bismillahirrahmanirrahim...

ngeeee..today is saturday...saturday is sabtu....sabtu is before ahad..haha, apa yg sy cube sampaikan sebenarnye n..he3..X ade apelah, tu cume intro yg ngarot2 je tu =)

Papepon, I'm very glad to say here, I'm unofficially graduate from UTm skudai, to become Future engineer soon. ngeee. Sat2 tadi, buka aimsweb, alhamdulillah, syukur yg x terhingga, mungkin x la sehebat mana, tapi masih lulus dan berjaya  grade dgn aman nya, insyaAllah convo nye buln 9 ni..heee...x sbr rasenye...sebb dpt jumpe kwn2 balik..he3.


waaa.. walau bagaimanapon, ada yg lebih meng EPI kan sy, n rase jutaaan, berjuta terima kasih pada cegu2 saya yg byk mengajar saya. Cegu ni dlm erti kata lain...sama ada ye cegu yg rasmi ataupun tidak rasmi =)


Sebenarnya, entri ni khas utk cegu saya itu, walaupun dia jauh, die telah mnjadi cegu yg terbaeek utk saya disaat2 akhir , *i love u cegu, bery2 muchiiii!!* Cegu yg kebetolan, haha, X kesah la. Selamanya dia mnjadi cegu saya ^_^


syg cegu taw ~ heee ^___^

klah..nak ckp itu jek dulu.hehe..maw mendonlod cite2, huuu..

tutu, titi, tata

^_____^




No comments: