Monday, May 16, 2011

semusim berlalu pergi

bismillahirrahmanirrahim..



Cepatnyela mase itu berlalu sekiranya tidak ditunggu kedatangannya. tepat jam 631am, 15 mei 2011, sy dah pon berada di stesen bas kuala kangsar. Ini menandakan, berakhirnya kehidupan saya di bumi selatan Malaysia, Johor, Skudai, Universiti Teknologi Malaysia, UTM.


Masih terasa hangat pelukan kwn2 yg mengiringi saya ber TATA2 an..berTUTUAn di Sri Putri (Huuu..bile la nk nek bas kat sane lagi an..huuu). Ayo mate non stop mengalir, smpai la kua dr tanah Johor, air mata kian reda..aduhai, cek mimi.Napelah diri mu begitu cengeng sekali ye, huuu...


Bila ntah lagi bertemu sahabat2 4 tahun ini.Moga dipermudah kan urusan kwn2 saya yg saya kenali sepjg 4 tahun saya di bumi selatan ini. InsyaAllah..




MIsss U aloT u guys~ LOve U 4 eVa~ FrenShip 4 eVa ~





p/S: epi graduation day my ninja, soooori sgt x dpt nak p same2, i owe u beuty2 LilY =)

No comments: