Saturday, March 31, 2012

bebeRapa Angka itu..

Bismillahirrahmanirrahim..




nothing lasts forever. by ~ Shutter-Shooter


Setelah sebulan ++ menjalani kehidupan baru, tanggal 30 Mac 2012 ini,jeng2..heeee.. Saya telah melihat beberapa ketoi angka dalam akaun saya..heeeeeee ;)

Alhamdulillah..

Terima kasih Ya Allah,

Terima kasih mengurniakan saya ibu dan ayah yang sentiasa menjadi pendokong kuat jatuh dan bangun saya..

Terima kasih menghadiahkan saya keluarga yang sentiasa tidak pernah menjemukan diri menyokong diri saya..

Terima kasih menlimpahi kasih sayang-Mu dengan hadirnya sahabat, baik yang realiti, mahupun hanya di maya, yang sering kali menghupdate tentang perkabaran diri saya..

Terima kasih ya Allah..

Terima kasih membuahkan..membungakan lagi, kehidupan ini..
Dengan nikmat2 ini..

Alhamdulillah.. ;)

Heee.. ase seronok melihat beberapa ketoi angka tu..hehehe. Walaupun tidak sehebaaakk orang lain, tetapi terasa puas, inilah yang aku usahakan selama ini.. ;) Macam nak tito dengan senyuman paling panjang kalah jambatan yang terpanjang dan tertinggi kat dunia yang bertempat di China yang bakal digunakan esok ye.. :p

Berapa ari saya tak hupdate?

gagagaga.. rindu semua..rindu "kerana Lily.."

Jom titooooo! Nunite! ;))


19 comments:

syakirahmn said...

teringin nak rasa prasaan tu. dapat duit dgn hasil usaha sendiri.

tahniah sismimi!! insyaAllah moga lepasni murah rezeki lagi. (:

Unknown said...

pasal update tu jgn cakap pape la, blog zuan dah makin nak terabai ni.. tapi still usaha nak beri full komitmen :)

ehemm beberapa ketul angka?? jeng jeng jeng

shamyheart said...

wah, best kan pegang duit sendiri =)
syukur.

apa yang orang suka itu kita buat

Unknown said...

Untungla da bgaji. So jom jjln haha

.........cP~ said...

salam. Dah gaji ye? Tak sabar pulak nak bergaji jugak.. Hee

Unknown said...

gaji!!! hehe banje2~

cik violet said...

open tableeeeeeeeee..hehe

Lea Isnawi said...

untunglaaa org dh dpt gaji

cepat belanja!

Nurul Iman said...

tahniah cik mimi~ mesti best kan dpt rasa duit hasil titik peluh sendiri ^^

maszull said...

assalamualaikum mimi...wah dah berjaya mendpt gaji pertama yer boleh la belanja mama mcm ni...hehehheeh

Unknown said...

syukur... alhamdulillah.

mas saari said...

alhamdulillah... akhirnya dapat hasilnya setelah penat bekerja!

Unknown said...

syoknya da ada wit sendiri:)

leh la belanja nana,heee....

ShahzCudin said...

ist gaji la ni? mesti rasa best kan? simpan duit tu..jgn nak shopping plak..

♥ p a a n i ♥ said...

jom belanje saye makan! hahaha

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah...syukur pd Allah..nk mtk belanje :P

Ezad Skytech said...

hee..seronok bila dpt gaji 1st kan...:D alhamdulillah..(^^,)

Nalisa Syahira said...

wah , suka letewww boleh pgg duit sendiri .

ctk said...

besnyerrr, xpernah lg dpt duit ngan usaha sendri, nk jugak merasa :D