Saturday, March 24, 2012

terlambat tetapi selalu awal

Bismillahirrahmanirrahim..








Ehemmm...amboiii..potong kek tu ingat tak orang sowang-sowang di perantauan ni..huk3..sile la poss sikit kek coklat yang enak tuuuuu..

kekeke..

Selamat hari lahir apak ku yang ke 51 pada 21 Mac yang lalu..upsss..terlambat posssstt sebab bizi benoo nak cari gambo yang sesuwaiii la..:p

Gambar di khassss di curiiikkk oleh anaknya cik aimie amalina di laman muka buku, untuk diciloppp dan cut dan dipaste kan ditayang kat semua orang yang baca Kerana Lily ni (berani la kan bubuh gambo apak sebab apak tak taw anak die ada belog..hahahahahahah)

Semoga apak dilindungi.
dirahmati..
dipelihara..
disayangi..
di kurniakan rahmat di dunia dan akhirat..

dan..

dimurahkan rezeki supaya dapat menggemokkan anak dia lagi..hahaha..
sayang apak sangat2! ;)



p.s: tuaaa dah apak, rambut pong makin tak de sebab dok kire duet jek..ish2..sian apak, nak bawa apak gi yun nam ah..kekek..boleh dok?



nuunite kome!



28 comments:

syakey said...

anak askar ke kakmimi ni. wahhhh.
smoga Allah memanjangkan usia,merahmati ayah kakmimi juga kluarga kak mimi. insyaAllah

sis92 said...

alo3 comel nya paggil apak ^^

Ezad Skytech said...

hee...apak mimi rupanya..ingatkan sape tadi...hee...

> nampak sedap kan kek tu..? hee~

.........cP~ said...

salam..selamat hari lahir apak..huhu..kemain nak bawak gi yun nam..

Izz Faizah said...

heeeee...sweetnyee..slamat hari lhir jgak apak cik...heeee

khairunnisa ♥ said...

Assalamualaikum
Selamat hari lahir untuk ayah aimie
moga selamat dunia dan akhirat :)

kura said...

selamat hari lahir jugaa lah :) hehhhe

Lea Isnawi said...

laaa...ayah askar ker??

smart ayah mimi! :)

hepi besday pakcik!

abghani said...

berjasa kpd negara..tabik pakcik

♥ p a a n i ♥ said...

hepi besday utk ayah awk! :)

Rapunzel Cikilolo said...

comey, gaya potong kek :)

biela bell said...

ok fine...skrg dah terasa nak makan kek...;)

ShahzCudin said...

semoga ayah awak sihat selalu..

Santri T.P.I.N.I said...

amin... semoga doa aimi untuk ayah dimakbulkan...

Wanie Mj said...

anak askar ye? ayah w dulu pun askar jugak. ^____^

syarifahsidrus said...

selamat hari lahir uncle. heuheuheu

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

appy birthday :)

p.s lepas ni jgn amalkn meniup lilin ya :)

Iffah Afeefah said...

Ayah k ngh byk rambut

tpi putih la hehe

Diana @ bilakukatacinta said...

semuga apak aimi sehat sejahtera hendaknya... nt boleh bg anak dia mukmuk...hehe

maszull said...

assalamualaikum mimi...selamat hari lahir buat ayah mimi yer moga dipermudahkan segala2nya.:)

mas saari said...

selamat hari lahir utk apak mimi!

ღKekunangpelangiღ said...

Selamat hari lahir juga apak.
Semoga panjang umur, murah rezeki. :)

ABU said...

slmt hari lahir gak sya ucapkan..

delarocha said...

bagi hadiah harijadi, treatment ke yun nam..boleh?

Lia Irdelia said...

happy bufday to apak.. :)

Juliet_iRa~" said...

msti org jawa kan sbb tu pggil apak..hee

happy birthday apak!

anakmu ni nakal sgt la apak..hee ;p

Anak naga said...

jom visit my blog galaksibloggger.blogspot.com

ctk said...

happy belated besday to apak aimie...hehehehe....anak askar upenyer..selamat berjuang apak :D