Tuesday, February 7, 2012

kalau saya..

Bismillahirrahmanirrahim..





#1 Kalau saya dah dapat keje, dan tetibe saya berubah menjadi sombong, sila ketok kepala saya..boleh?


#2 Kalau saya dah berjaya, saya makin lupa siapa diri saya, sila tepok2 belakang saya dengan penyapu rami, boleh?


#3 Kalau saya berubah sedikit sekalipun, sila lah bercakap dengan saya, tegur saya, marah saya, boleh ?



Saya perlu kamu..
Tanpa kamu, kamu, kamu.. gelap juga hidup saya..
Kamu, kamu, dan kamu semuaaaa anugerah terindah dari tuhan untuk saya,
Terima kasih tuhan,
terima kasih kamuuuu!


14 comments:

KaK LimAh Si SupiR said...

blh3..nt sy bwat..ahhaa :P

Gary Asip said...

insyaallah... sama la ngan kita jugak k?.. :)

EyqaLuvender said...

okay...^_^
*ta sbr nk ketuk kepala mimi..hehe

fathiahRAIHANA said...

boleh boleh ^^
tapi dgn syarat kalo saya pom mcm tu, ketuk saya balik eh? :)

Ezad Skytech said...

sama2 mengingatkan..okeyh..:D

khairunnisa ♥ said...

nice entri :) hikhik, ketok, tepok and tegur =)

~CiK TiNieY~ said...

Boleh sangat..Nanti aku jirus dengan air pokok bunga....hihihihi

ShahzCudin said...

bukan je pukul pki penyapu, rodok pakai pisau pon boleh..hahaha..kejam x?

Lia Irdelia said...

kalau saya...
dapat apa yg saya nak..
mesti best kan..

:)

msredcheesecake said...

ambil babap ikhlas untuk kebaikan sendiri....

mas saari said...

moga mimi tak lupa diri dan jadi lebih baik ye!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

insyaAllah kamu takkan buat mcm tu sbb kamu dah post kat blog, insyaAllah boleh ingat!! :)

Iffah Afeefah said...

Atok kn ade
k ngh pas kat atok la

Si BuDaK KaChAk said...

nk ketok guna hammer pun xde mslh...hehehe...