Sunday, February 19, 2012

new born of mimito

Bismillahirrahmanirrahim..





Hari baru...
Dunia baru..
Langkah baru..
Permulaan baru..
Persekitaran baru..
Azam baru..
Matlamat baru..
Personaliti diri yang baru..
tetapi..




masih di bawah diri yang saya, cek mimi!


hehehe...Aduhai..semoga perjalanan esok lancar, lancar, dan lancar..ngeee..ISauu je..tak senang dudok aih.. Tak taw nak jadi apa esok ni..gagaga..

Apa yang nak jadi ni...

heeee..
Alhamdulillah..akhirnya, mimi berjaya beroleh kerja. Begitu susah sekarang nak dapat keje ni kan. Apa yang datang dulu, teraiiii je la dulu...Huu..Dah tak boleh nak milih..huuu.. Tambah yang tak de pengalaman macam mimi ni, lagi tak boleh nak milih..huuu..

Tak tawulah,boleh jadi jurutera yang baik ke tak.. huuu.. Dan insyaAllah, tenet dah tak lombap..hehehe..boleh la setat jalan2 balik ke belog kome! hooyeaahh! ;))

Dekat mana tempat keje?

Harussssla jauuhhhh dari rumahh (ibu kota yang sesak, emmm, mesti kome taw kat mane kan..hehehe)..Huwaaa..ase macam nak nangis ;(
Mak ayah dok lain, tok dok lain, anak dok lain..huuhu, perantauan belaka, emmm..berdikari ke? Yelah, sampai bile nak jadi anak manja.. (makcik cakap..huuuuuuu)

Dimana rezeki..
Disitulah manusia..
Disitulah juga ada saya..heee..

Mudah-mudaham esok, hari yang petama pegi koje ni, menjadikan hari yang bersemangat untuk hari2 yang seterusnye..heeee.. Kome! Doakan mimi taw.. ;)

Nak pakai baju pe ehhh? *blurrr*



24 comments:

fRaMe+LenSeS said...

selamat bermula. :D nadh doakan kamu sukses. :D

asfira aminuddin said...

babe, dah dapat kerja eh? selamat bekerja tau. :)

Lia Irdelia said...

tahhhhhhhhhhhhhhniah dear...
kijer elok3 tau..
jgn lupa kat geng eskem nih..
hehehhehe

Iffah Afeefah said...

bole a jmpe slalu yeahhh

AININ SURAYA said...

tahniahhh mimi =))
gud luck keje ni =)))))

Kaca Lensa said...

nant cte2la adk kayu.. da lme xdgr ang bork2 ni.. rindu..

maszull said...

assalamualaikum mimi...wah tahniah yer sbb dah dpt kerja baru kat mana tu mimi?harap dpt menjlnkan tugas dgn baik yer...:)

cik violet said...

keje mane ni?

Teenager Housemaid said...

cik mimi,
happy working...:D

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

selamat bekerja.. jgn tension sebab kerja ya :)

Norlida Ramli said...

tahniah dah dapat keje...
keje baik2 tau..insyaAlah mimito leh jd engineer yg baik..
wish u luck my fren! :)

EyqaLuvender said...

wah,tahniah!
gudlark mimi,kje leklok taw :)

Si BuDaK KaChAk said...

tahniah...

sy pun jd ank perantauan...

xpe2...nnt da ade pgalaman bleh la cr keje dkt dgn family...

gudluck tau...

=)

Gen2Merah said...

semoga d permudahkan segalanya yaa..

mas saari said...

takpe berjauhan sekejap! demi masa depan mimi jugak kan?

selamat menempuh alam pekerjaan baru, moga success selalu!

fathiahRAIHANA said...

wahh dah dapat keja eh? tahniah akak ^^
malam karang balik cita tau apa jadi hari ni, hihi.

ABU said...

yaaa. slmt kerja..

singgah drpd blog shabat raihanna..

Zahirah Dzulkifli said...

Wah, congrates kak! :D Engineer. Wuuu.. Kerja elok-elok :)

msredcheesecake said...

congrats dear n good luck yea on ur newfound job.... have fun...

diya said...

congrats sis mimi, goodluck on ur first job :)

Nur Zulaikha said...

selamat menempuh alam baru...jage diri di perantauan ye..

Eera Shera said...

oh dah nak keje..gudluck yek..buat yg terbaik ;)

Zul Fattah said...

fulamak.. dulu aku baca pasal ko blajar.. skrang dah kerja dah? haha.. gud luck yup..

Suhaili Sarif said...

tahniah opahhhhhhh
bangga dengan opah