Wednesday, February 22, 2012

wordless weDnesday 21

Bismillahirrahmanirrahim..



Google: Bukit Berapit Tunnel

jommmmm pi saneee!



15 comments:

Kancil 8349 said...

kalau dah siap nak juga ke sana...time nie masih panas nie...hehehe

ahsfantasy24 said...

menarik..
hehe jooooooooooomm!
:D

nuyui a.k.a miss YUI said...

ohh...

Kakzakie said...

Kakak nie Mimi kalau mausk tunnel memang ngeri, sedangkan kalau lalu highway yg masuk tunnel tu pun mulut tak henti zikir... takut runtuh hihi...

kura said...

buat pe pg tunnel kak? heheh

Munnafendy said...

kat mane ni? alahai lemah geografi haha

saffiya_aleesya @ echa said...

masuk tunnel ni seronok tapi takut gak kalau tunnel tu terlalu panjang mana laa tau nak malang kan!!!

asfira aminuddin said...

wah tak sabar nak tunggu sampai ia siap! :)

ShahzCudin said...

kat sabah ke nih?

Norlida Ramli said...

takut la nk masuk tunnel..takut runtuh..huhuhuhu

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

apa fungsi tunnel ni?

Zahirah Dzulkifli said...

Eh eh, tempat apa ni kak? Huhu. Maaf, tak berapa tahu sangat

cik ika said...

ta bnafas la..

Ujie said...

bkt berapit? penang?

Iffah Afeefah said...

cm xnk je hehe