Saturday, February 18, 2012

little hupdate

Bismillahirrahmanirrahim..




salam sabtu ;))

Lameee dah beramah tamah dengan pengunjung kerana Lily kan?ngeee.. InsyaAllah, mungkin dalam mas trdekat ni, mimi akan cuba membalas, seramai yang datang melawat mimi ye.. Mekasih sume!

Mekasihhhhh suma, atas berkat2 doa kome semua.. Kadangkala, tanpa kita sedar, apa yang kita dapat hari ini, sedikit sebanyak dari berkat doa-doa orang sekeliling kita kan. MImi dalam usaha mengejar keperluan kehidupan mimi, dan insyaAllah, akan berusaha mencapai nya.. Tanpa kome, mimi mungkin tak sekoat ni ;))

Lagi satu..

Disebalik tiap-tiap kegembiraan, kebahagiaan, akan datang juga satu perasaan kesedihan kan. emmm.. Tak kesahlah jenis kegembiraan macam mana pun.. Kadang-kadang, mende tu semua tak dapat nak elak.. Dan bukan kita minta pon untuk dijadikan begitu kan..

Mahu atau tidak, itulah jalan kehidupan. Kegembiraan memang untuk semua hati yang masih hidup. Tetapi kadang-kadang, kegembiraan itu lebih bermakna jika semua yang disekeliling, turut merasai bersama kan.

Cubit peha kanan, peha kiri terasa kan..

kadang-kadang berpenat lelah, berusaha, bukan untuk kegembiraan diri sendiri, tapi dilakukan untuk orang lain. Sebabnya?

Melihat orang lain gembira adalah lebih menggembirakan daripada melihat kegembiraan itu hanya pada mata sendiri. .. Emmm, tak tawulah ape yang mimi nak merepek sebenanye ni. Ni taip dulu baru pikir tajuk nak taip ape..huhuhu..

Rindu semua..semoga semua orang yang saya kenali secara dalam atau pun tidak, bergembira dengan hendaknya.. ;))




11 comments:

era kecik said...

rindu kat kak aimieee... >____<

Nyamuk Terbang said...

first time snggah sni..hehe

Hanih Borhan said...

Ada suka, ada duka, ada gelak ketawa, ada muram durja :)

cik violet said...

awk2..lame xbw..hoho

Iffah Afeefah said...

tak little sgt da ni

hehe gembire je opah

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehehe happy blogging ;)

mas saari said...

datang lagi! memang setia datang sini...heheheee

naim said...

salam

lama x singgah. x sempat nak bw.. hehe

:)

xila riston said...

xckup little nih!! miss yuuuu ;p

maszull said...

assalamualaikum mimi...rindu kat mimi juga...miss u dear...:)

fathiahRAIHANA said...

gembira, bila masuk sini :D