Thursday, January 19, 2012

1# kata aamaLina

Bismillahirrahmanirrahim..




aku mahu takdir itu menjadi kehidupan ku,
bukan nafsu yang memesongkan takdir ku,
sehingga aku derita hingga ke neraka
~ aamalina azman~

1#Tuhan itu Maha Pengurnia, Dia memberi apa yang manusi itu PERLU, bukannya apa yang manusia itu MAHU.

2# Ajal, jodoh,rezeki itu sudah ADA hakikatnya,usah sakit meronta, kecewa,menanah di dada, apa yang perlu hanya jangan pernah PUTUS berusaha, melazatkan lagi Doa kepada-Nya

3# Esok itu mungkin ada.  Ingat ya, MUNGKIN! Jadikan hari ini, hari terakhir untuk kamu HIDUP,maka kamu tidak akan pernah leka walau sesaat.

4# Aimie Amalina binti Azman rindu semua! Rindukah kamu semua dengan dia?




p.s: Mungkin ektibiti berbelog dan BW saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangat selo, maaf kalian =.=



18 comments:

FasiHaH SupiaN said...

jangan biarkan aku serahkan diriku kepada diriku sendiri, pernah dengar? hmmm, kata-kata yang baik :)

Lea Isnawi said...

rindu rindu kat aimie amalina bt azman

:)

btw, suka ayat yg pertama tu

Nur Zulaikha said...

sy rindu awk juga..awk rindu sy tak??

azrinna said...

manisnya bahasa nan indah menyegar minda di mlm hari

KaK LimAh Si SupiR said...

rindu sama amalina azman kerna sudah jarang2 update:(

maszull said...

assalamualaikum mimi...yer la windu ngan bebelan mimi kat belog ni moga sentiasa gembira...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui rindu kembor ni..

mas saari said...

windu gak! heheheeee

Munnafendy said...

eh mesti la rindu! rindu dengan lesson lily =)

Iffah Afeefah said...

harusla rindu sama opahku sygggg

k.ngh dtg s.alam rini ngn sok hehe

era kecik said...

1# tuhan tahu apa yang dia buat ;)

2# jangan cepat putus asa :)

3# masa itu emas lorh.. hehe XD

4# ai, mesti ler rindu kat KAK AIMIE... :D

syarifahsidrus said...

rindu sangat! :D

aleen aiden said...

insyaAllah.meski semua telah ditakdirkan, tapi kite berhak berusaha untuk mengubah nasib kita sendiri. :)

Teenager Housemaid said...

suka dengan kata2 itu..:)


rindu....:)

Cikgu Ma said...

errmm..lama jugak tak singgah mencium harum lily di sini =)

Lia Irdelia said...

haruslah rindu,,,,
jaga diri salu,,:)

izyan yasmin said...

heee. org dah lama tak bw kat sini. rindu tuan blog !

syakey said...

moga takdir kita berada di jalan yang benar. :)