Tuesday, January 3, 2012

12.48am ~ mimiiiii...

Bismillahirrahmanirrahim..






kadang-kadang rasa nak nangis, tapi kalau nangis, sapa nak pujuk kan? so, jadilah engkau wanita yang sasa luar dan dalam.. hahaha (eh,gelak jahat pulak..kiki )..

Fightinggggg!!!!

Selamat malam semua ;))


21 comments:

Lia Irdelia said...

menangislah dear..
saya ada kain utk lap airmata mu itu..

:)

Teenager Housemaid said...

fighting!!
u can through it..:)

::WafaIrdina:: said...

mennagis lar sepuas2 ny...mengalirlah i mata bersma kedukaan..heee..baru ase lega..kan..hee..

*jgn sedey2 naa..Allah kan ada..mengadu pdNya..inshaAllah DIA mendengar..:)

syahana said...

Saya pun nak chaiyok-chaiyok pada diri sendiri.

sekamar rindu said...

salam..

sabar....:))

saffiya_aleesya @ echa said...

nangis je puas2 leh bagi lega sikit..;-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt pg kembor..meh nangis kat yui~

ieda said...

kena kuat semangat dikk
semua kehibaan itu hanyalah dugaan dari allah ;)

Gen2Merah said...

ya, menangislah semahunya utk kepuasan diri sendiri....

Faarihin said...

yeah.. always fighting!! ^^,

Nia Ridzwan said...

chayok! =D

Iffah Afeefah said...

sile ngis kalo tu y terbaik

maszmadi said...

menangislah kalau itu boleh mengurangkan sesak di dada...

chewah, dah macam sasterawani laks.. ahaks.....

happy new year...

CGG said...

take care dik:)
jgn nangis..
dgr lagu :kau dihatiku"

mantap

H.J said...

cik abang la pujuk..haha

mas saari said...

kadang-kadang menangis tu perlu untuk luahkan perasaan sedih tu..

Munnafendy said...

meh nak pujuk mehhhh

Bulan Syurga Firdausi said...

senyum n sabar ye :) awk msti blh

era kecik said...

era pujuk kak mimie . hehe .

> sabar ye ;) . gud evenim :)

ciK LyndaWawa said...

jgn menangis sayang...

Kaca Lensa said...

xpe mie, nangis tu bleh mengurangkan penyakit mata, nant dia akan buang sume kotoran di situ.. =)
chill!!!