Tuesday, January 17, 2012

Live From SA

BIsmillahirrahmanirrahim..




KoTaKiNabaLu--f.L.i.G.H.T--LccT--B.a.s--KLseNtral--k.O.M.u.T.e.r--shaHaLam

Tadaaaaa!



Alhamdulillah. Inilah perjalanan saya hari ini ye.Huhu.. keluar rumah dari jam 1245pm tadi, dan baru tadi, sekitar jam 10.15pm baru sampai rumah kawan kat seksyen 7 ni :p

Kaki agak macam nak patah, dengan kesesakan manusia, kesesakan jalan raya, dan kesesakan-kesesakan yang lain.Heee.. Tapi syukurlah..alhamdulillah, sampai juga shah alam ni dengan selamat nya, sensorang diri.Wuwu..

Mak..
Ayah..
Makcik..
dan sebagainya..

Tak putus2 la dok kol, dok mesej, dok kat mana mimi ni. Huhu.. Anak dara katakan. Cenggitulah..heeeee..

Nak buat ape eh..Asenye macam2 nak cakap tadi tapi simpan dulu la. Nak merehatkan otak untuk esok.hehe.. Esok?

Masa: 9.00am
Venue: syarikat _ _ _ _ di seksyen 23

Doakan mimi ye kawan2! Mimi amat la memerlukan sokongan dan doa dari semua. Ase nye nebesss nak pegi Interview ni dari kelmarin punye kelmarin lagi. huuuu.. Semoga otak berada dalam keadaan terkawal dan tidak gelabah esok.huuuu..

Perlu kah tito sekarang.. =.=


28 comments:

mr.ninja ^___^ said...

gud luck mie..jgn takot2,jgn gelabah..tarik nafas dlm2..u can do da best..sntiasa sokong&doakn yg trbaek utk kmu..all da best sayang ^_____^

cik violet said...

lor..interbiu kat SA ghupenye..hehe..

cik violet said...

goodluck mimi..all the best..:D

Ezad Skytech said...

wahhh...da sampai SA ye...hee...

#all the best ye mimi :D

Lia Irdelia said...

cuba sehabis baik ok dear..
boley punya.. :)

Kaca Lensa said...

ha, mie dgar tu cik abg bg nasihat.. hehe.. semangat mie!! =)

AzatLazat said...

good luck mak cik!

::WafaIrdina:: said...

all da besh yaa...moge dipermudah semuanya...jgn gekabah2 yaa t intebiu...hehehe

*bes la ley nek flight..huhu

Cik Pulau said...

wahhh.intebiu.
all the best..
kenyit mata sikit kat inteviewer tu.
kikiki

mas saari said...

good luck! moga berjaya dalam interview tu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga berjaya ye kembor..

Yatie Awang said...

akak sentiasa doakan untuk mimi...InsyaAllah..Amin

syahana said...

Gud luck untuk kakak mimieeee =D

Munnafendy said...

mak aih gigihnya tu....harusla penat..

ape pun goodluck k =)

Iffah Afeefah said...

Jomla jmpe opah.sabtu ahad sampai sabtu dpn free

Iffah Afeefah said...

Jomla jmpe opah.sabtu ahad sampai sabtu dpn free

ShahzCudin said...

cmne la interview tu agknya eh?
ok ke x?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

zuan akan mengalami pengalamn invertivew in lagi setahun lebih insyaAllah :)

ღKekupuLangitღ said...

Jauh betul perjalanan. Goodluck :)

zareliqa afiqa said...

gud luck yeah! :)

eva said...

wah! jauh perjalanan.. kene byk rehat utk interview.. gudluck ;)

era kecik said...

caiyok kak, caiyok.. jangan takut.. era sentiasa doakan kat akak.. heehe .. :)

Caythrine Amanda said...

Gud luck! All the best ya...... :-)

Lea Isnawi said...

interbiu ker???

all da best darling!

diana said...

REHAT JE MIMI MALAM NI...:)

Nalisa Syahira said...

wahhh , gudluck gudluck , hehe .

syarifahsidrus said...

selamat berjaya !! :) moga ada rezeki kat situ

mimiey said...

mcm mn interview?