Monday, January 2, 2012

happy for others

Bismillahirrahmanirrahim..






Bring along the happiness,
Let the shine blow your mind,
Let the rain blow away your cry,
Rainbow will  always stare around you,
Until death come beside you..
Happy Marriage for all my friends ;))


Tak henti-henti lagi mendapat perkiriman, jemputan bersurat , jemputan ber koling2, jemputan ber Fb untuk menghadiri majlis perkahwinan, majlis pertunangan sahabat-sahabat den. Baik sahabat zaman-zaman portugis dulu sehingga la sahabat-sahabat di kala Universiti. 

Weee, orang lain yang nak kawin, aku yang seronok.heeee.. Seronoklah... Happy for others kan? Semoga dipanjangkan jodoh dan dipanjangkan jalan kebahagiaan buat sahabat2  daku yang bakal menjadi isteri dan suami ni..weeee.. Jom doa sesame untuk semua kawan2 kite meh ;))


7 comments:

Iffah Afeefah said...

happy utk org lain xpe

nnti diri pon mkin epi ye tak opah bucuk?

Gen2Merah said...

wahh, tu lah pentingnya kita mendoakan sahabat2 kita agar berbahagia dengan kehidupan baru mereka kan..

harap2 kebahagiaan itu juga akan jadi milik kita kelak.. insya Allah

Lia Irdelia said...

yuppy..
moga2 tahun ini giliran kamu pula..
x gitu?.. hehehe

Ijah EmoTemo said...

biasanya mcm tu la. bila kawan yg kahwin mesti kita yg happy berganda heheheh :)

Juliet_iRa~" said...

btol2..happy utk orang lain..

nt waktu awk, org lain happy plak...heeee ;p

nuyui a.k.a miss YUI said...

gembira utk mereka kan..

Faarihin said...

semoga berbahagia untuk mereka semua..


mimi bila lagi? ^^,