Thursday, January 12, 2012

SPontaNeoUs thursDay #14

Bismillahirrahmanirrahim..




Seeeerrooonoooknyeee bile putera mahkota dah baik dengan cik puan..ngeeee :D




21 comments:

ShahzCudin said...

citer pe?

Lady Emilya said...

huaaa, dh lama tk tgk princess hour :'(

maszull said...

assalamualaikum mimi...wah tengok citer Korea yer...:)

Lia Irdelia said...

kiut2..

:)

anamizu kaito said...

errrrr KOREAN ey??? =P





luv,
cik ana

*ZaFirAh* said...

Fira pun tngok tadi..sweet.NGEE~

fathiahRAIHANA said...

wahh akak minat ehh, hehe.
org dah lama tak layan cite cmni .

farhana said...

Erkkk...macam dlm cite Princess Hour je ni....

Yatie Awang said...

akak tak pernah tengok citer ni, takut pulak nak tengok, bukan apa takut ketagih, tak jadi kerja lain nanti..hahaha

Tasha said...

shin~

ke salah...kikiki

Gen2Merah said...

wahh, ensem macam saya.. ekekeke (",)

Cik Sara said...

Weet2x.. Ni mesti tengah layah kat NTV7 kan????

Awesome mie.. Dulu kat JB, 3-4 kali tengok dekat maadu.com sebab tenet tengah laju.. kih2x.. sapa ada softcopy ek?? nak nak..

iMBobo said...

putera dan cik puan tu spe?huhu

zareliqa afiqa said...

Princess hour!! kan2? :D Sangat seronok bila tgk dorang da berbaik.Lagi2 cik puan buat lawak.hehe :D

suzie rahman said...

wah ncem

Iffah Afeefah said...

Da agk da bile bace xtgk gmba

::WafaIrdina:: said...

hahaha..lyn jugak ek cter korea..pepun kpop is da best :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

citer apa tu dear?

Faaein Talip Roy said...

citer tu.. lama kut tak tengok...

princess dia comel je.. ^^,

Aretikz said...

mcm wordless wednesday pula.. hehe..

Owh ~ ni mamat korea yg duk jiran rumah aku sblum jd pelakon dulu.. masa tu ternampak dia waktu diriku tgh tido.. ahakz..

Asyikin said...

owh, pelayan kore rupanya. hihihihi