Sunday, January 1, 2012

luahan perasaan

Bismillahirrahmanirrahim..



Di tengah kesibukan orang memunggah kain baju dalam sebuah sopin mall yang agak beso jugak di bando kk ni, daku masih mengelamun di tepi menjadi bibik, mama dan adikku.. Okeh, tak pe, belum pasrah sepenuhnya kan sebab tak jumpe baju ke suar ke hape yang berkenan

jalan punye jalan punye jalan, tetibe diri ku yang daku rasa agak beso ye. Orang rabun pon boleh nampak kesasaan tubuh ku dari jauh, telah ditindas oleh seorang ini.. Huwaaaaaaaa, selalu aku yang tindas orang, kali ni aku ditindas. Ini satu penghinaan okeh!

Aku pusing pusing siapa yang berani menindas daku dikala kesesakan manusiawi didunia di mall ni. Rase2 aku banyak lagi ruang dikiri dan kanan tetapi kenapa masih menyisip masuk di ruang yang sempit. Sudahlah diri ku sasa, ditindas di tolaknya lagi, nasib ada pakcik umbrella disisi, bertukar menjadi otomen, mengelakkan daku daripada terjatuh..

Kamu mahu tahu siapa si PENINDAS yang kejam ini?
huh! Budak lingkungan 4 tahun.. waattttt???? Sungguh memalukan. Aku dikalahkan oleh budak 4 tahun ye. Ish ish..nasiblah budak, dan comel sebab montel kan.Dia takut ditinggalkan oleh ibunya dihadapan, lalu menindas aku dan menolak aku yang hampir tertonggeng dibelakang..

Ish ish.. nasib kau budak dan comel. Kalau tak, dah jadi dayus dah bagi amaran sejibik kat dia tadi. Aku yang sebegini sasa pon mampu dikalah oleh budak yang tinggi nya tak cecah pinggang aku pon..ADooiiiii, memalukan! 

Pengajaran : sopin mase YES kena bawa cek Umbrella , yang boleh bertukar jadi otomen dikala kesesakan dan kejatuhan..

Masih lagi berpikir macam mana budak tu boleh tolak aku sampai macam tu sekali.Nasibla daku pencinta kanak2. Mungkin dia nampak daku pon geng cam die kot.huuu.. Okeh, ni luahan hati beberapa minggu yang lalu tapi baru sempat dikabommmkann di sini. Sekian.



10 comments:

Ezad Skytech said...

nasib baik la budak lagi kan..kalau tak...tahu la nasibnya kan....heeee~

..cik gugu.. said...

msti semangat kan bdn budak tu..

naim said...

hehe

sabo je la akak... :P

cik najihah said...

huhuh..
kesian akk..

Chegu said...

haha...tu la syik sangat membelek, kikiki

maszull said...

assalamualaikum mimi...nasib baik budak jer kan kalau x mcm mana agaknya...:)

Iffah Afeefah said...

Erk slalu k ngh dtndas huaaaa

Lia Irdelia said...

hayoh...
maafkan saj dia yeh..
hehhehe..

kdg geram gak if ada org boley langgo kita..

padahal, ruang kat seblah banyakkk lagi..

heeee

Faarihin said...

hahhaa.. kelakar..

izinkan agak gelak sekojap..


HAHAHAHA..

'budak kecik 4 tahun.. anda memang awesome..' =P

Kaca Lensa said...

haha.. lawak2.. tergelak2 ak.. ak ingtkn raksasa ke, pencurik ke, upeny bdk yg comey2... heeee...