Thursday, December 22, 2011

1.01am~ lupdaplupdaplupdap

Bismillahirrahmanirrahim..




15/12/2011:
mimi: tiaaaaaa
adik: yeeee
mimi: minggu depan hari khamisss ade ape ehh..
adik: akaaaaaakkkk niiii..eiihh...



18/12/2011:
mimi: tiaaaa
adik: ye akaaakk
mimi: kita balik rini kan..khamisss nanti spesel day kannn
adik: eeeiihhh, akak niii, malas nak layan..


21/12/2011, 8.00am:
mimi: tiaaaaa
adik: yeee, nape..
mimi: essssokkk hari khamissss
adik: akaaaakkkkk!!!!


21/12/2011,5.00pm:
mimi: tiaaaaa
adik: nape?
mimi: esokk hari khamisssss
adik: iyeeeee, tawlah..akaaaakkk!!!


21/12/2011,11.00pm:
adik: akak, gudnite!
mimi: aikk, nak tido dah..
adik: yelaaahh, esok kan hari KHAMIS!!!
mimi: hahahaha, semoga berjaya la ye!kekee :p


kaka, seronoknye menyakat adik selama sebulan, gara2 hari kebahagiaan atau hari errr, tak naklah sebut, nak sebut kebahagiaan jek. sebab ape? Esok, keputusan Penilaian Menengah Rendah 2011 (PMR) akan diumumkan..

Maka, ada lah orang tak tidoqqq lena atau terlebih lena malam ni nooohhh..hehe. Bagi mimi, dapat A banyak ke, tak dapat banyak ke, tak de A ke, terimalah dengan sepenuh hati. Adik2 sume dah pulun peghabih dah 9 bulan++ kan..

Maka esok, bergembira dan bersyukurlah dengan hasil usaha adik2 semua ye! Jangan sedih2.. insyaAllah, apa yang kita dapat tulah yang terbaik untuk kita. Jaaapppp! Ada ke budak PMR yang bace belog ni?

hehe. tak pelah, akak2, abang2, mak2,apak2 boleh sampaikan kalo terbace ni kan. hehe. Alhamdulillah :))
Semoga berjaya adik semua! termasuk adik sendiri yang dok pusing kiri pusing kanan tu, tak lena tidoooq la tuueewwww..kiki..


Pleu in Pink by ~  grace-note

nahhh, amik burung comei ni buat adik2 semuaa!kiki, commmeeeiii kan?=p
selamat malam semua!



14 comments:

miss Fyqa said...

gud luck utk Tia :)

Abg Stalker said...

hahaha..ptt la asyik tny hr kamis.kuat menyakat la si kakak ni. :)

ShahzCudin said...

tiaaaaaa...
semoga dpt result cemerlang..

fathiahRAIHANA said...

hek3 nak gerun cik adik tu kakak dok menyakatt dia.

moga Tiaa dpt result gempak ye :>

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui xsakat adik plak..hihih..

moga dpt result yg baik..

Nia Ridzwan said...

keke. mesti tension Tia kena sakat.

good luck Tia ^^

kura said...

result pmr. cuak kita. ewahh. heheh

mas saari said...

moga Tia dapat result yang cemerlang!

Zul Fattah said...

kejam ko? huhu...

Iffah Afeefah said...

Akk nk
kmi pon sokmo buli ena


kte berdebar la tuuuu

Chegu said...

amacm adik cik aimi..

Suhaili Sarif said...

nakal ni usik2 adik.hihi
dapat bape?

maszull said...

assalamualaikum mimi...wah adik mimi dpt 5A yer mama baca kat Fb tadi tahniah buat adik tia yer...

anak mama hanya dpt 3A jer la... sedih tapi mama tetap bangga sbb result percubaannya x ada A jadi mama takut gak tup2.....

jadi alhamdullilah mama bersyukur kerana dia dah bersusah payah gak utk mendapatkan keputusan yg baik walaupun hanya 3A tu...

Jue said...

hahaha kemain ko myakat adik ko kan! kalau aku mmg dupdapdupdap

tp result lawo kan hihi