Friday, December 23, 2011

12.30am ~ perhatiaaan semua wahai diri

Bismillahirrahmanirrahim..





diri 1: hoiiitt! esok pukul 5 suku, bangun subuh
diri 2: ek eeeleeehhh, boleh ke nak bangun, tido pon lambat.. ape cerrr?





p.s: cenggane nak orang percaya kan diri, sedangkan diri sendiri pon tak percaya yang boleh je nak bangkit pepagi bangun subuh kalau berkeinginan, bukan bermalasan. Pokok nyaaaaa.. sila percaya dan yakin dengan diri!!.. ada pahammm? Okeh, bagusss anak2 semuaaaa.. sommm tidooo, nuunite!



19 comments:

Ain Atika Zailani said...

bangun pagi memang susah...huh ! makan senang plak. haishh.

FasiHaH SupiaN said...

jom2, sok pas subuh nak jogging ni

tonaH iS herE said...

hahahaha

susah nak percaya diri ni bila menyentuh bab bab bangun tido

Iffah Afeefah said...

percye dr sendri pling utma

Gen2Merah said...

ya, percaya kepada diri sendiri itu yg penting... segalanya akan d permudahkan

ShahzCudin said...

nak tdo tp kerja byk lg nak buat..T_T
btol tu..percaya diri tu penting..
diri sndri pon xleh nak kawal cmne nak kawal org len..huhu

Santri T.P.I.N.I said...

bangun pagi memang kuat dugaannya, nak angkat selimut yang nipis di tengah kesejukan pagi memang berat...! dugaan untuk kita

Original CikTeddy said...

paham mama!haha

siti kektus said...

selalu pesan kat diri nak bngun awal pagi dlm pkul 5 cmtu. siap pasang alarm bagai. tp last2, 6.30 jugak baru terjaga. aish. =_=

syahana said...

I trust you. I trust myself hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgun2 dah pg la kembor..

kura said...

ada ubat yakin diri sendiri tak? nk beli. heheh

Wanie said...

yakin diri pasti boley :)

awal kan subuh kat sabah..huhu

Nia Ridzwan said...

perang melawan nafsu tu perang paling besar kan?

hihi, selamat melawan nafsu tidur :P

mas saari said...

alhamdulillah, akak senang bangun pagi...tiap2 hari kul 5 mesti dah bangun!

Bui Junaidi said...

tak tau jugak kenapa liat sangat nak bgn pagi..

maszmadi said...

janji ada jam loceng kat tepi telinga, insyaallah boleh jerk bangun, yg ptg da set in da mind nak bgun pagi...

Hanie_Dew said...

kalau dah niat senang je nak bagung. lagpun 2 rakaat je pon....

Anyyss Shuhaimi said...

azam kena kuat! WILLPOWER!!