Monday, December 26, 2011

lessOn 138

Bismillahirrahmanirrahim..




teman,
mungkin aku tidak selamanya pernah lurus,
masih ada yang berliku kiri dan kanan..
tetapi..




Sekilas angin bertaut menjadi kelabu,
bertambah pilu dan sayu menahan sedu..
Teman,
aku perlu kamu untuk kembali menjadi lurus..

Aku tidak ingin menjadi duri
untuk daging mu..
Aku ingin sekali menjadi jantung
untuk tubuh mu..

Benarkan aku menginap selamanya di dalam jasad mu..
Teman ku..
Maafkan aku!


p.s: semalam tak hupdate ponnnngggg, rinduu dah T__T



7 comments:

Ku Azhar said...

aiyoookkk!! ku maafkan! kih3 :) senyum2 sebab aimie kena tag! kih3

Cikgu Ma said...

mujur ada teman membantu,
sokongan mu buat inspirasi,
berpeganglah pada janji kita,
ytang dibina..

maafkan teman--> teringat lagu Far East =)

ewanthology said...

itu gunanya teman, tegur menegur, nasihat menasihati.

RHI said...

teman yang baik adalah teman yang selalu mengingatkan kita tentang kebaikkan...

Tiga hari dalam hidup

Cik tikah said...

erm.. sahabat kat dunia ni ramai x?

Unknown said...

Duri hurmmm
xmau gk

Anonymous said...

uuu
best2 :D