Friday, December 23, 2011

Review cekTam cekYah cekTeh

Bismillahirrahmanirrahim..




Sudah makan semuanya? heee, asal cakap macam indon jek ni..haha. Okeh, tadi petang dah buat teka teki zaman mak-mak. Tak sangka ada yang tahu jawapannya. Mimi sendiri pon tak tahu.hehe. Hebat betollah deme ni. Deme ni hidup zaman mak mimi kot.keke..

Sapa yang dapat teka dengan betul? ekceli ada 2 orang dapat teka, tapi nak review dua-dua gaklah. Yang petamanya budak ni :

http://mohdshahzuddin.blogspot.com/

Sapa dia? Ni belog pakcik Cudin. ehemmm.. Bukan pakciklah, dia muda lagi sebab dia sebaya dengan mimi kot. Kome pegi la lawat dia, belog dia fleksible gak sebab macam2 ada.  Pengunjung setia Kerana Lily pon ye.hehe. Maseh ye pakcik cudin!

Peneka kedua :


Ni pulak belog akak fatin aka arkitek berjaya. Sume sketch2 yang akak buat ni awesome gitu! Sebab tiap kali dia melukis dia selalu boh  dalam belog dia. Sangat menarik. Okeh, kome boleh ramai2 lawat akak fatin ni ye. Pengunjung setia Kerana Lily jugak. Maseh akak!


Ha.. tahu tak apa jawapan teka teki tadi?

Cek tam jolok cek yah, cek yah jolok cek teh, cek teh ketawa hehehe. JAwapannya? jengjeng jenggggggggg :

Masak nasi lah!




hehehe. Kalau gune dapur sekarang pon sama jugakkan. Ni sajelah sebab tak reti nak lukis dapur gas..keke.. :p

JOm berteka teki lagi! :))




7 comments:

ShahzCudin said...

yea betul!..
terima kasih sbb sudi review blog yg x seberapa tu..

diana said...

review ke promote??
heheh

♕ Mr.IX ♂ said...

teki teki sini lak...

binatang apa yg tertulis 'copyrite' ?

Fatin Mraz said...

thanks ya dik..

review blog FM kat sini..terharu2... =}

KaK LimAh Si SupiR said...

nak p lawat belog depa ^_^

kura said...

wooo. yeke.. tak tercapai dek akalku memikirkanya :0

Lia Irdelia said...

eh..eh..

hahhaa..
x terpikir lak..
hahha