Friday, December 30, 2011

hiBerNasi

Bismillahirrahmanirrahim..






Pernah merasai tetiba nak pegi tepi pantai..
Duduk-duduk sorang-sorang..
Tengok burung-burung beratur main police entry dekat balik-balik awan..
Rasa tak mahu orang lain tahu di mana kedudukan kita..
Pendek kata..
Rasa macam nak berhibernasi tanpa gangguan luar dan dalam...
pernah?
Ya! saya mahu rasakan semua tu sekarang..
huhu.. Tengok pantai buatan sendiriikkkk jelah kan.. :))
Tapi nyorok celah mana pon, tuhan tetap nampak walau orang lain tak nampak kan..
Terimalah hakikat memang hidup ini takkan pernah selesai dengan persembunyian sebegini..
huuuuu..



12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nak ikot kembor p pntai..nak3..

Ujie said...

kalau akak nak dok tepi pntai kat pulau kecil..yg takde org lain..

*prmpn mmg suka khayal! ^__^

LAici KAng Ais said...

skang musim ujan xelok pegi pntai.haha:)

PeJuAnG CinTa said...

btol2 !! kite x boleh lari.. sebaliknya berani hadapi apa jua dalam hidup ini ..

naim said...

peh!! hehe

Iffah Afeefah said...

kak ngh br nk ajk opah main smbunyi2

maszull said...

assalamualaikummimi...jom kita pi pantai tenangkn fikiran...:)

Faarihin said...

tak akan boleh sorok dari-Nya..

tengok aimi dok melukih ni..

nak melukih balik semula la.. ^^,

ShahzCudin said...

terasa jugak nak gi pantai tmbah2 sekrg ni tgh penat sbb bekerja keras sejak 3 mggu nih..

Paris Lipton said...

makin berseni lukisan yg menghiasi disini ye...hikkk

ciK LyndaWawa said...

rajin dah melukis ye..=]

Lia Irdelia said...

saya pernah merasai perasaan ini...
bertabah okeh!..
:)