Monday, December 19, 2011

ektibiti mengipas lipas

Bismillahirrahmanirrahim.






Pada awal flight dijadualkan : 5.15pm

tup...
tupppppppp....
tuppppppppppp..........


"Perhatian kepada penumpang AK5110 yang dijadualkan terbang ke kota kinabalu pada jam 5.15pm, dijangka akan mengalami kelewatan. Kami memohon maaf atas semua kesulitan yang timbul. Sekiranya ada sebarang permasalahan, sila hubungi anggota kami."

Tahu dok pukul bape terbang tadi? toiiinkkkk! tepat jam 6.00pm tadi ye..Huuuuuu.. Dah bape kali dah jadi delay macam ni. Tak tahulah nape. Asenye hampir kesemua flight ke kelantan, sibu, tawau, kuching, miri jadi delay jugak tadi. Semua ada masalah cuaca ke, emm, wallahua'lam..

Walaubagaimanapun, sepatutnya tiba jam 7.45pm tadi, akhirnya kami selamat tiba jam 8.45pm. Lewat sejam. Sian ayah menunggu.huuuu.. Takpelah, syukur alhamdulillah sampai jugak, ke bandar Kota Kinabalu ni. :)

Maka, home suweet home la! Suweet ke? Suwit tak suwit jugaklah..acara mengipas lipas yang berkeliaran kan. Almaklum, owang takder kat rumah sebulan, deme pon buat projek la sebulan kat rumahhhh. grrr.. Jommmm mengipasss lipassss!!!!!!


15 comments:

KaK LimAh Si SupiR said...

shiuh2..xsuke lipas :P

Cik Sara said...

Hahaha..selamat mengibas kipas semuanya....

Angin kuat dari filipin itu sebablah banyak flight ke borneo delay..

Eera Shera said...

ewwww...benci lipas..

Ezad Skytech said...

lagi2 kalau lipas yg boleh terbang2 ni kan..lagi geram dibuatnya...hee~

~~Ticer Wann~~ said...

wahh org KK upenye.. :) xsuka lipas... selamat mengipas ahaks!

diana said...

lipas ni yang tak best bau dia tu..
akak kalau lipas ada mesti boleh tau walau dia nyorok sebab bau dia kuat..

ShahzCudin said...

hihi..kipas jgn x kipas..

Nurul Iman Rosman said...

Alhamdulillah, selamat sampai KK jugak dia ye.

haha, buang lipas jangang tak buang! ;p

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhmdulillah..dah selamat smpai..

mas saari said...

wah...dah sampai! syok kan dah jejak kaki kat rumah sendiri..

nazihan ali said...

slmt kmbali ke rumah.. :)
lipas? kalau byk2,jd mcm filem seram plak..hahahha

SoLy SoLicious said...

waahh...selamat smpai ye..syukur la

hira said...

alahai. kesiannya. naik flight memang gitulah adatnya. huhu. sabar je la.

Paris Lipton said...

sembur dengan orang otot tu...mr shieldtox hehe

♥ p a a n i ♥ said...

orang kk kee?? :)