Saturday, December 24, 2011

[ We are Family ]

Bismillahirrahmanirrahim..


forever by ~  asmo0o



Kita tidak boleh menyimpan sesuatu hubungan itu kekal selamanya.
Pasti akan datang dan pergi. 
Hanya ada satu yang melestarikannya. 
Kasih Sayang.
Walau hadirnya tiada nampak dimata.
Iramanya tersentuh dijiwa.
Terima kasih Tuhan  atas rasa ini!


p.s: hindustannye pasal la, entri jadi semacammm jek ni..aihhh.. =.=



14 comments:

Yatie Awang said...

kasih sayang yang tak perlu susah2 dicari, ianya datang dengan sendiri..love my family..

Tiga hari dalam hidup

Hanis MY said...

tak salah sekali sekala berfeeling... best apa hehe..

semutsengal said...

tarik nafas, belaja untk redha.


=)

Wanie said...

dasyat jugak penangan hindustan eh mimito?huhu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..xminat hndustan la kembor..huhu..

p/s: ada ms on9 jap ^__^

mary ann ;) said...

bkn selalu nak macam nie kan? ;)

apa2 pon, family SANGAT penting! ;D

Lia Irdelia said...

sedihkan cerita hindustan tuh..
menitik airmata..
sob2..

eh.eh..
salah komen,, hehe

Nur Sakura said...

huhuhu.. :) bahagia mesti akan tiba2..

syarifahsidrus said...

ceritra petang tadi. superb!

ada yang tersirat :)

sha my heart said...

wah, kasih sayang penambat hati..

fathiahRAIHANA said...

tgok sekerat aje hindustan ni tadi -,-


tapi cite asal die yg stepmom tu dah tgok byk kali, hehe.

Iffah Afeefah said...

Mmg kite fmily pon kn

Juliet_iRa~" said...

hehe..hindustan pnya penangan ek..:)

kasih sayang tu wujud pelbagai cara...kan3..

Cik tikah said...

keluarga adalah segalanya :)