Wednesday, December 28, 2011

12.24am ~ Jauhnyaaaa di sana

Bismillahirrahmanirrahim..





Tinggi-tinggi Gunung Kinabalu..
Tinggi lagi sayang sama kamu..
Biru-biru Gunung Kinabalu..
Tengok dari jauh hati saya rindu..


Emmm..memang rindu..hanya mampu memandang Gunung Kinabalu dari rumah. Tingginya sehingga mencecah langit, subhanallah.:))
Sesape penah dengar lagu kat atas tu ? Tak penah lagi, boleh la carikk kat Utube ye.kiki.. (mesti cek Paris suke entri ni..hehe)

Selamat malam Semua!


p.s: asal rini banyak melukis, awww, okeh, cecite rini nak jadi Pelukis pulak..kiki



12 comments:

..cik gugu.. said...

tgk dari jauh hati sy pasrahhhhhhh~

zareliqa afiqa said...

penah2! penah dengar.weee~ tp belum penah sampai lagi.Tgk kat tv atau google ada lar.hehe

ShahzCudin said...

tinggi-tinggi gunung kinabalu
manusia dihormati jika berilmu..

FatinAmirah said...

pernah sampai gunung kinabalu,tapi tak daki la.tehee :)

~Dr.CiNta~ said...

wah boleh tgk gunung kinabalu dari rumah? dekat eh :)

Cik Rongoks said...

penah gak dengar lagu nie..
best ^_^

Ezad Skytech said...

tak pernah tengok la gunung kinabalu ni..bila la dapat tengok ni..huhu~

Iffah Afeefah said...

alaaaa opahhhh

k ngah nk wt entry sal ni ritu

tapi lupe lirik

*kesan tgk tb hatiku di kinabalu

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. comel je..

tapi tak macam gunung kinabalu pun.

hehehe.. XD

Juliet_iRa~" said...

teringat lagu tu..hee..

terus menyanyi bila bc lirik tu..:D

ehemm..;p

Hanie_Dew said...

mestial pernah bah cik mimi oit.

walaupun aku sabahan. taj penah lagi sampai kat puncak gunung kinabalu yg comel tu.

cik violet said...

pndainye lukis :)